حرف حساب فرهمند نماینده مجلس : شهر یزد باید دو نماینده داشته باشد

یزدفردا "مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :حرف حساب فرهمند نماینده مجلس : آیا گوش شنوایی در مسئولان استان یزد وجود دارد ؟!: فرهمند با اشاره به اينکه براي حل اين مشکل نظرات مختلفي وجود دارد تصريح کرد: بهترين گزينه اين است که در مجموع يک نماينده ديگر به استان اضافه شود. وي گفت: پيشنهاد من اين است که شهرستان هاي مهريز ، بافق و بهاباد يک نماينده ، يزد دو نماينده ، صدوق و اردکان و ميبد يک نماينده و ابرکوه ، خاتم و تفت هم يک نماينده مستقل در مجلس داشته باشند. .......

نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: افزايش تعداد نمايندگان اين حوزه انتخابيه بخاطر پراکندگي ، محروميت و جمعيت زياد يک امر بسيار ضروري است.
" کاظم فرهمند " روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: وجود تنها يک نماينده براي پنج شهرستان محروم با بيش از 200 هزار نفر جمعيت يکي از مطالبات طبيعي و مسلم مردم و مسئولان است .
وي خاطر نشان کرد: يکي از مطالبات دائمي مردم و مديران حوزه انتخابيه از نماينده خود پيگيري اين مسئله و افزايش يک نماينده و تغيير در حوزه انتخابيه مي باشد.
نايب رئيس کميسيون کشاورزي مجلس شوراي اسلامي گفت: بدون شک در حال حاضر يک نماينده نمي تواند به تنهايي وظايف خود را در قبال مناطق مختلف حوزه انتخابيه به خوبي انجام دهد.
فرهمند با اشاره به اينکه براي حل اين مشکل نظرات مختلفي وجود دارد تصريح کرد: بهترين گزينه اين است که در مجموع يک نماينده ديگر به استان اضافه شود.
وي گفت: پيشنهاد من اين است که شهرستان هاي مهريز ، بافق و بهاباد يک نماينده ، يزد دو نماينده ، صدوق و اردکان و ميبد يک نماينده و ابرکوه ، خاتم و تفت هم يک نماينده مستقل در مجلس داشته باشند.
نماينده مهريز خاطرنشان کرد: اگر اين پيشنهاد تصويب شود ضمن فراغت بال نماينده در رسيدگي به مسائل و مشکلات ، موجب تسريع در کارها و دلگرمي مردم هم مي شود.
هم اکنون شهرستان هاي مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه يک نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا