مردم بهاباد خواستار معرفي فرماندار جديد هستند

یزدفردا: نماينده مردم ابركوه، مهريز، بافق، خاتم و بهاباد در مجلس از نگراني مردم بهاباد به دليل تاخير در معرفي فرماندار براي اين شهرستان جديدالاتاسيس خبر داد.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با صادقی خبرنگاریزدفردا اظهار داشت: يكي از آرزوهاي ديرين مردم بهاباد شهرستان شدن اين منطقه بود كه با پيگيري‌هاي به عمل آمده پس از 40 سال انتظار بالاخره بهاباد شهرستان شد.
وي افزود: اما با گذشت شش ماه از مصوبه دولت خدمتگزار در مورد شهرستان شدن بهاباد، هنوز اين شهرستان فاقد فرماندار است و اين كوتاهي و تعلل سبب شده خللي در برنامه‌ريزي كلان اين شهرستان به وجود آيد و بيشتر كارهاي زيربنايي با مشكل روبه‌رو شود.
نماينده يزد در مجلس خاطرنشان كرد: اين تعلل سبب نگراني مردم شهرستان بهباد شده به طوري كه بيشتر كارهاي مردم اين شهرستان با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو شده است.
فرهمند با تشكر از حضور گسترده مردم اين شهرستان در حمايت و تجديد بيعت با رهبري و آرمان‌هاي انقلاب و شهدا گفت: اين مردم مستحق ياري و مساعدت جدي مسئولان هستند و وظيفه دولتمردان است كه با همه توان براي رفع محروميت و حل مشكلات اين شهرستان قدم بردارند.
وي خود را خدمتگزار مردم دانست و تصريح كرد: هر چند حوزه انتخابيه‌ام پراكنده و گسترده و محروم است اما از تمام توان خود براي حل مشكلات مردم استفاده مي‌كنم.
بهاباد يكي از بخش‌هاي شهرستان بافق در استان يزد بوده است كه در تاريخ هفتم مرداد ماه سال جاري با تصويب هيئت دولت به شهرستان ارتقا يافت.
اين شهرستان ‌هم‌اكنون شامل بخش مركزي شامل شهر بهاباد و دهستان جلگه و بخش آسفيچ شامل دهستان‌هاي آسفيچ و بنستان است.
شهرستان بهاباد در ۲۲۰ كيلومتري شمال شرقي يزد با جمعيتي بالغ بر 25 هزار نفر واقع شده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا