رئيس مجمع نمايندگان استان يزد:

انقلاب امام (ره) ادامه‌دهنده حماسه حسيني بود

یزدفردا: رئيس مجمع نمايندگان استان يزد و نماينده پنج شهرستان اين استان در مجلس انقلاب اسلامي امام خميني (ره) را ادامه حماسه حسيني دانست.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: در روز عاشورا كه دل‌هاي تمام شيعيان جهان عزادار سرور و سالار شهيدان و ياران باوفايش بودند، كوردلان و حرمت‌شكنان با تفكر غربي و غير اسلامي به جنگ با حق برخاستند و هتك‌حرمت به اسلام و انقلاب و ارزش‌هاي امام راحل را دست‌مايه‌اي براي رسيدن به تفكرات شيطاني خود كردند.
رئيس مجمع نمايندگان استان يزد افزود: به تحقيق، كوردلان زمان از ياد برده‌اند كه دستاوردهاي بزرگ واقعه عاشورا جمله «جاء الحق و ذهق الباطل» بود و نيز فراموش كرده‌اند كه انقلاب خميني (ره) حماسه حسيني است و شهيدان اين مرز و بوم با عزم عاشورايي خود كار حسيني كردند و هم‌اكنون آناني كه مانده‌اند ادامه دهنده راه زينب (س) و امام سجاد (ع) در زنده نگه داشتن اين ارزش‌ها هستند.
نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: يزيديان زمان بدانند ما ملت ولايت‌مدار ايران هرگز اجازه نخواهيم داد دستاوردهاي اسلام و انقلاب خدشه‌دار شود.
فرهمند خاطرنشان كرد: ما با محكوم كردن اعمال غيرانساني و اسلامي اين افراد در تهران، بار ديگر تجديد ميثاق خود را براي حفظ ارزش‌هاي عاشورايي و اسلامي انقلاب با رهبر معظم انقلاب اعلام مي‌داريم و از مراجع ذي‌صلاح خواستار پيگيري و مجازات عوامل اصلي اين توطئه هستيم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا