فرهمند رئيس مجمع نمايندگان استان يزد شد


یزدفردا ": كاظم فرهمند، نايب رئيس كمسيون كشاورزي و نماينده مردم پنج شهرستان استان يزد در مجلس شوراي اسلامي به عنوان نايب رئيس مجمع نمايندگان استان يزد انتخاب شد.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا ضمن تقدير از تلاش‌هاي حجت‌الاسلام سيدجلال يحيي‌زاده، رئيس سابق مجمع نمايندگان استان يزد و نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: استفاده حداكثري از توان هر يك از نمايندگان در راستاي رفع مشكلات و برنامه‌ريزي مناسب براي حل مشكلات استان و حوزه‌هاي انتخابيه از مهم‌ترين اهداف تشكيل اين مجمع است.
وي افزود: علاوه بر اين در جلساتي كه مجمع به طور مرتب تشكيل خواهد داد، با تبادل افكار و تجربيات و ارائه راهكارها و برنامه‌ها مي‌تواند در پيشرفت و اهداف موثر واقع شود.
فرهمند يادآور شد: از فوايد مهمم ديگر مجمع بررسي مشكلات استان و حل آنها از طريق مسئولان رده بالاي كشور است و در جلساتي كه به همين منظور تشكيل مي‌شود، مشكلات استان مطرح و تصميم‌گيري خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي دقيق و مناسب براي پيگيري و رفع مشكلات استان و تشكيل جلسه مجمع با حضور اعضا و تبادل تجربيات در محل مجلس حداقل هفته‌اي يك بار و تشكيل جلسات مستمر در زمينه مشكلات و برنامه‌ريزي استان حداقل سه ماه يك بار با حضور نمايندگان استان، امام جمعه يزد، استاندار و معاونان و در صورت ضرورت يك يا چند نفر از مسئولان ارشد استان در تهران يا يزد، تشكيل جلسات ماهيانه با حضور نمايندگان استان و يكي از وزرا يا مسئولان ارشد كشوري براي طرح مشكلات استان و تصميم‌گيري كلي در مورد ادارات كل با حضور نمايندگان و مسئولان استان براي رفع مشكلات و ارائه راهكار از مهم‌ترين برنامه ها و اولويت‌هاي كاري مجمع است.
رئيس مجمع نمايندگان استان يزد ادامه داد: تصميم گيري در زمينه تغييرات مديريتي يا ارائه راهكار در مجمع نمايندگان از مهم‌ترين تصميمات مجمع نمايندگان استان خواهد بود.
به گزارش یزدفردا کاظم فرهمند نماينده مردم بزرگ‌ترين و محروم‌ترين حوزه انتخابيه كشور شامل شهرستان‌هاي ابركوه، بافق، خاتم، مهريز و بهاباد است و در انتخابات مجمع نمايندگان استان يزد كه شامل پنج نماينده است، با حداكثر آرا به رياست مجمع نمايندگان استان يزد انتخاب شد

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا