نماينده مردم مهريز در مجلس:

حادثه تروريستي اخير انتقام از تعامل بين دولت و مردم بوده است

یزدفردا: نماينده مردم مهريز در مجلس عامل حادثه اخير تروريستي در منطه سرباز سيستان و بلوچستان را انتقام گرفتن دشمنان از تعامل بين دولت و مردم اعلام كرد.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا  در مهريز اظهار داشت: دست توطئه‌گر و تفرقه‌انداز گروه‌هاي تروريستي كه از جانب كشورهاي بيگانه نظير آمريكا و انگليس حمايت مي‌شوند، اين مرتبه تعدادي از بهترين‌هاي انقلاب را گلچين كرد و بزرگواراني كه تمام همت و تلاش خود را براي حفظ اين انقلاب و حفظ نظام و كمك به مستمندان در تبق اخلاص گذاشته بودند را گرفت.
نماينده پنج شهرستان استان يزد در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: بار ديگر گروهك تروريستي منافق توانست ناجوانمردانه در منطقه محروم سيستان و بلوچستان به منظور ايجاد تفرقه بين شيعه و سني و به منظور جلوگيري از برنامه‌ريزي براي ايجاد اتحاد بين مردم منطقه تعدادي از پيام‌آوران صلح و دوستي و اتحاد كه از بهترين سربازان اسلام بودند را در كنار مردم متدين و بي‌گناه و معتمدين اين استان به خاك و خون بكشاند و در اين ميان سردار نورعلي شوشتري به همراه چندين نفر از پرچمداران انقلاب به درجه شهادت نائل آمدند.
وي افزود: منافقان كوردل و تروريست‌هاي بزدل و از خدا بي‌خبر كه از اتحاد و يكپارچگي مردم و گروه‌هاي مختلف اين منطقه منافع خود را در خطر مي‌ديدند و برقراري امنيت در منطقه سيستان و بلوچستان را در گرو اين اتحاد و همدلي و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي منطقه‌اي و مردمي احساس مي‌كردند به منظور ايجاد تفرقه و ياس و نااميدي در مردم، دست به اين اقدان نابخردانه زدند.
وي تأكيد كرد: ترديدي نيست كه اين اقدام وحشيانه و ضد بشري در راستاي استراتژي شيطاني بيگانگان و دشمنان زخم خورده نظام و انقلاب، شكستن وحدت بين شيعه و سني، ناكارآمد تلقي كردن مردم در تامين امنيت و انتقام از تعامل بين دولت و مردم صورت گرفته است.
فرهمند، شهادت مظلومانه سردار شوشتري، پرچمدار وحدت و همدلي و تعدادي از سربازان انقلاب و حاميان نظام جمهوري اسلامي را از جانب مردم استان دارالعباده يزد به حضرت ولي‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابي و مقاوم سيستان و بلوچستان همچنين نمايندگان اين خطه مرزي در مجلس شوراي اسلامي تبريك و تسليت گفت و از مقامات قضايي براي عاملان و حاميان اين‌گونه ترورها، شديدترين مجازات را خواستار شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا