نماينده 5 شهرستان استان يزد در مجلس: افتخار تربيت انسان‌هاي انديشمند مديون شهداي انقلاب است

یزدفردا مهریز -صادقی : نماينده مردم شهرستان‌هاي ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز در مجلس گفت: امروز افتخار تربيت‌ انسان‌هاي خلاق و انديشمند مديون افرادي است كه جان خويش را در راه حفظ انقلاب نثار كردند.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا در مهريز با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد اظهار داشت: با آغاز پاييز و در نخستين روز فصل رويش و دانش، نغمه‌هاي روح‌افزاي دانش و دانايي در جاي‌جاي ايران عزيز طنين‌انداز شده و آغاز آن يادآور تلاش و ايثار مردان عرصه‌هاي جهاد و دفاع مقدس است.
وي افزود: آغاز مهر، آغاز تلاش براي دست‌يابي به قله‌هاي بلند دانايي و آگاهي و گام نهادن در ميدان‌هاي جديد پژوهش و دانش با همت معلمان براي كسب پيروزي‌هاي ارزشمندتر است.
فرهمند با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشايي مدارس بيان داشت: اگر ملت ايران امروز با افتخار توانسته است در جهان بر قله‌هاي بلند پيروزي علم و دانش با تربيت انسان‌هاي خلاق و انديشمند بدرخشد، خود را مديون بركات و مجاهدت فرزندان راستين ميهن اسلامي ايران مي‌داند كه جان خود را براي سرافرازي خاك كشورشان نثار كردند تا از اين طريق دانش‌آموزان و دانشجويان كشور اسلامي ايران در امنيت و آرامش به تحصيل علم و دانش و پيشرفت كشورشان بكوشند.
نماينده بزرگ‌ترين حوزه انتخابيه كشور عنوان كرد: بدون ترديد، سازندگي كشور به‌ويژه استان يزد در سايه پرورش نسلي آگاه و دانش‌پژوه امكان‌پذير است و اين مهم با مشاركت مردم فهيم و تمام ارگان‌هاي آموزشي و فرهنگي با بهره‌گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري براي ايجاد برنامه‌هاي توسعه و تربيت تحقق خواهد يافت.
فرهمند با تبريك موفقيت دانش‌آموزان استان يزد در كنكور سراسري به مسئولان آموزش و پرورش استان يزد يادآور شد: كسب اين افتخارات نتيجه تلاش و برنامه‌ريزي دقيق بوده است.
وي اظهار اميدواري كرد سال تحصيلي جديد براي دانش‌آموزان و دانشجويان و دست‌اندركاران امر آموزش و پرورش استان يزد به‌ويژه شهرستان‌هاي ابركوه، بافق، خاتم، بهاباد و مهريز سالي تكرار موفقيت‌ها و پيروزي و درخشندگي در عرصه‌هاي مختلف علمي و فرهنگي باشد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا