نماينده 5 شهرستان استان يزد در مجلس:
دفاع مقدس تحقق شعار «هيهات منا‌ الذله» در ايران بود


یزدفردا "نماينده مردم شهرستان‌هاي ابركوه، بافق، خاتم، مهريز و بهاباد در مجلس شوراي اسلامي، دفاع مقدس را تحقق شعار «هيهات منا الذله» در ايران اسلامي خواند.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، پرشكوه‌ترين واژه‌اي است كه در فرهنگ حماسه‌هاي جاويد و غرورآفرين ايرانيان نقش بسته است.

وي افزود: واژه دفاع مقدس يادآور دلاوري‌هاي مرداني است كه با ايمان و عشق، ره‌نورد راهي مقدس و نوراني شدند كه براي آنان پاداشي جز بهشت برين را نمي‌توان تصور كرد.

فرهمند خاطرنشان كرد: دفاع مقدس يادآور همت و غيرت فرزندان اين آب و خاك است كه طي هشت سال در تحقق شعار «هيهات منا الذله» كوشيدند و هرگز در برابر ننگ و ذلت سر تسليم فرود نياوردند.

نماينده مردم مهريز در مجلس، هفته دفاع مقدس را هفته پاسداشت رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي ملت ايران در برابر استكبار جهاني خواند و با گراميداشت اين ايام بيان داشت: در چنين ايام مقدسي براي شهداي هشت سال دوران پايداري و مقاومت آرزوي علو درجات و براي همه بسيجيان و رزمندگان و جانبازان و آزادگان غيور ايران عزيز به ويژه استان يزد و خانواده‌هاي آنها سلامت و بقاي عمر و عزت و سربلندي مي‌كنيم.

وي اظهار اميدواري كرد مسئولان و دست‌اندركاران نظام اسلامي با بهره‌گيري از راه مقدس شهدا و آرمان‌هاي آنها توفيق تداوم خدمت به جامعه اسلامي و تحقق اين آرمان‌ها در سايه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را داشته باشند.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا