یزدفردا : نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: رئيس جمهور دولت دهم بايد به گونه‌اي در چيدمان هيئت دولت برنامه‌ريزي كند تا بتواند به خواسته‌هاي به‌حق و مشروع مردم لبيك بگويد.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا اظهار داشت: حضور گسترده مردم ايران در پاي صندوق‌هاي راي و شركت بيش از 85 درصدي واجدان شرايط، طول تاريخ 30 سال انقلاب بعد از رفراندوم حكومت جمهوري اسلامي يكي از بزرگ‌ و مهم‌ترين لحظات انقلاب را رقم زد.
وي افزود: احساس مسئوليت مردم ولايت‌مدار كشورمان و لبيك به نداي مقام معظم رهبري و حضور گسترده آنان در تمام صحنه‌هاي انقلاب به ويژه انتخابات اخير وظيفه دولت‌مردان را در قبال مردم سنگين‌تر كرده است و اين حضور و پشتيباني مردم از دولت احمدي‌نژاد بايد سبب فعاليت بيشتر كابينه دولت نسبت به دوره گذشته شود.
فرهمند يادآور شد: تجربه چهار ساله دولت نهم و حركت انقلابي و متحول‌گرانه سفرهاي استاني و آشنايي نزديك مسئولان با مشكلات مردم سبب افزايش انتظارات مردم از دولت دهم شده و احمدي‌نژاد بايد به گونه‌اي در چيدمان هيئت دولت برنامه‌ريزي كند تا به خواسته‌هاي مردم لبيك بگويد.
نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: انتخاب و گزينش افرادي متعهد و متدين به عنوان كانديداي وزارتخانه‌هاي مختلف مي‌تواند تيم رياست جمهوري را براي رسيدن به اهداف بلندمدت نظام ياري كند.
وي ادامه داد: بايد در اين دوره وزرايي انتخاب شوند كه با تلاش، كوشش، برنامه‌ريزي و نظارت در جهت اهداف مورد نظر رهبري و نظام گام بردارند.
فرهمند عنوان كرد: در هيئت دولت دهم بايد وزيران شايسته‌اي انتخاب شوند كه متخصص و ولايت‌مدار بوده و تعهد انجام كار داشته باشند و در چارچوب قانون و دستورات مقام معظم رهبري كه چراغ راه جامعه هستند، عمل كنند و درد دل و مشكلات آحاد مردم را با تمام وجود لمس كنند و از همه مهم‌تر دلسوز نظام و انقلاب باشند.
نماينده مردم مهريز، بافق، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به همفكري با بزرگان نظام و برنامه‌ريزي بيشتر رياست جمهوري در انتخاب وزرا گفت: نمايندگان مردم از رياست جمهوري مي‌خواهند كه وزيراني متعهد، متخصص، ولايت‌مدار، دردآشنا و برنامه‌ريز را براي اداره امور كشور انتخاب كند تا مجلس نيز بالاترين حمايت را از وزراي پيشنهادي اعلام كند.
وي خاطرنشان كرد: راي بالاي نمايندگان به وزرا نشان دهنده پشتيباني آنان از عملكرد وزير و اعتماد بيشتر به آنان است و توانايي انجام كار را چند برابر مي‌كند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا