یزدفردا : نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين شهرستان مديران نالايق جايگاهي نخواهند داشت و به‌طور قطع از سوي مردم كنار زده خواهند شد.

به گزارش یزدفردا "كاظم فرهمند بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان مهريز ضمن تقدير از فرماندار مهريز و اظهار رضايت از عملكرد وي در مدت تصدي پست فرمانداري اين شهرستان اظهار داشت: اميدواريم در دوره چهار ساله دولت دهم در اين شهرستان از مديران نالايق و ضعيفي كه در انجام امور مردم كوتاهي كرده‌اند و باعث بدبيني مردم به عملكرد دولت نهم شده بودند، استفاده نشود.
وي افزود: دولت بايد با شناسايي مديران خدمتگزار، به جاي افراد نالايق از مديران دلسوز، متعهد و متدين براي مديريت اين شهرستان استفاده كند.
فرهمند تاكيد كرد: مديران شهرستان مهريز در دولت دهم بايد به دور از گرايش‌هاي سياسي و بر اساس وجدان كاري انتخاب شوند و از تخصص خود در رفع مشكلات مردم استفاده كنند.
وي خاطرنشان كرد: تا زماني كه مديران به فكر مردم هستند و در راستاي اهداف انقلاب اسلامي و دولت دهم حركت مي‌كنند بايد از آنها استفاده كرد در غير اين ‌صورت خود مردم مديران نالايق و ناكارآمد را كنار خواهند زد.
فرهمند با اشاره به اينكه برخي مديران با انجام كارهاي سياسي صرف، رسالت اصلي خود را فراموش مي‌كنند، عنوان كرد: مردم ايران با گذشت 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي ثابت كردند كه در تمامي صحنه‌ها براي حفظ نظام حاضر به جان‌فشاني هستند و به هيچ گروهي اجازه نخواهند داد كه منافع كشور را در مسير خلاف منافع نظام اسلامي و رهنمودهاي مقام رهبري سوق دهد.
وي تاكيد كرد: مسئولان نظام اسلامي در هر پستي كه خدمت مي‌كنند اگر در راستاي حمايت از اسلام و نظام و ولايت قدم بردارند، هيچ‌گونه آسيبي از سوي دشمنان به انقلاب نخواهد رسيد و اگر مسئولي از وظيفه خود تخطي و دوري كند مردم از وي حمايت نمي‌كنند و وي را به حاشيه خواهند راند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا