یزدفردا: نماينده مردم مهريز، خاتم، ابركوه و بافق در مجلس شوراي اسلامي گفت: آقاي احمدي‌نژاد در انتخاب رحيم‌مشايي به عنوان معاون اول خود عجله كرده است.

كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهریز اظهار داشت: رحيم مشايي به دليل اقداماتي كه در سال گذشته در حيطه مسئوليت‌هاي خود انجام داد، سبب به وجود آمدن تنش‌هاي در جامعه شده است.
وي عنوان كرد: بر همين اساس به نظر مي‌رسد او صلاحيت معاونت اولي رياست جمهوري را نداشته باشد و آقاي احمدي‌نژاد بايد از تصميم‌گيري زودهنگام در اين زمينه پرهيز كند.
نايب رئيس كمسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: احمدي‌نژاد بايد با توجه به مسائل حاشيه‌اي كه مشايي در دوران مسئوليت خود سبب به وجود آمدن آنها شده است، در انتخاب وي با تامل و حوصله تصميم‌گيري مي‌كرد، زيرا پست معاونت رياست جمهوري از پست‌هاي بسيار مهم و كليدي است و بعد از رئيس جمهور تمام اختيارات بر عهده معاون اول وي است.
فرهمند خاطرنشان كرد: با توجه به سوابق اسفنديار رحيم مشايي اين سمت براي وي مناسب نيست و صلاحيت و شرايط معاون اولي رئيس جمهوري را ندارد و احمدي‌نژاد با توجه به تخصص‌هاي مشايي از وي در سمت‌هاي ديگري استفاده كند.
نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: احمدي‌نژاد با احترام به نظرات نمايندگان و جمعي از مسئولان دلسوز نظام و تجديدنظر در مورد انتخاب معاون اول خود مي‌تواند گامي موثر در پيشرفت اهداف بلند مدت نظام اسلامي بردارد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا