یزدفردا: نماينده مردم شهرستان‌هاي مهريز، بافق، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: بعد از رهنمودهاي ارزشمند مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نمازجمعه ديروز، بلندگوهاي بيگانگان امروز چشم و گوش خود را به نحوه اطاعت ملت ايران از رهبري تيز كرده‌اند.

كاظم فرهمند روز شنبه در گفتگو با خبرنگار یزدفردا اظهار داشت: رسانه‌هاي بيگانه و كساني كه خود را ابرقدرتان جهان مي‌دانند امروز منتظرند تا كوچك‌ترين تخطي از رهنمودها و فرمايشات رهبر معظم انقلاب از سوي مردم و مسئولان ببينند تا آن را در بوغ و كرنا كرده و بر آن مانور دهند همان‌گونه طي يك هفته اخير مانورهاي فراواني عليه انتخابات ايران و حمايت از اغتشاشات خياباني در ايران دادند و انقلاب ايران را در آستانه فروپاشي اعلام كرد.
وي افزود: اما بيگانگان بدانند كه اين بار نيز تير توطئه‌هاي آنها به خطا خواهد رفت و ملت غيور و ولايت‌مدار ايران همچون گذشته مطيع مطلق و بي‌چون و چراي رهبري خواهند بود و رهنمودهاي ايشان را سرلوحه امور خود قرار مي‌دهند و بر اين اساس در خط انقلاب حركت مي‌كنند.
فرهمند خطاب به مسئولان و كانديداهاي دهمين دوره رياست جمهوري نيز بيان داشت: مسئولان بايد سعه صدر داشته باشند و كانديداها نيز خودشان از اجتماعات جلوگيري كنند زيرا هم‌اكنون زماني نيست كه اگر برخي به عنوان هوادار نامزدي به خيابان‌ها ريختند بتوانيم جوابگو باشيم.
وي تاكيد كرد: اگر اين روند ادامه داشته باشد همان‌گونه كه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نمازجمعه ديروز اعلام كردند، دستورات موكدي صادر خواهند كرد و مردم نيز گوش به فرمان رهبري هستند و آن زمان است كه روند به شكل ديگري خواهد بود و ممكن است به ضرر اشخاصي باشد كه هم‌اكنون رعايت بسياري از مصالح اجتماعي را نمي‌كنند.
فرهمند با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نمازجمعه ديروز تهران مبني بر اينكه اعتراض بايد از مبادي قانوني پيگيري شود، تصريح كرد: اگر خداي ناخواسته بر خلاف فرمايشات رهبر معظم انقلاب اين روند اغتشاش و اجتماعات خياباني ادامه يابد، علاوه بر لكه‌دار شدن حيثيت كانديداها، به بيت‌المال لطمه مي‌خورد و امنيت جامعه از بين مي‌رود و آن هنگام است كه تخريب‌ها بيشتر مي‌شود و امنيت كاهش مي‌يابد و خواسته‌هاي دشمنان محقق مي‌شود.
وي همچنين يادآور شد: سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران بحثي كامل، جامع و شفاف بود و كلمه به كلمه آن حرف و معنا داشت و در همه موارد دلسوزانه و پدرانه بود.
فرهمند با ابراز خرسندي از رضايت رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي و انتخابات 22 خرداد اظهار داشت: از آنجا كه در دنيا حضور حداكثري و 85 درصدي مردم واجد شرايط در انتخابات رياست جمهوري بي‌نظير بوده است، يان حضور حلاوتي خاص داشت كه بايد با اتحاد آن را اجر نهاد و نگذاشت تا عده‌اي آن را به كام مردم تلخ كنند.
عضو كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي همچنين يادآور شد: حضور گسترده مردم ايران در پاي صندوق‌هاي راي در واقع حضور آنها در صحنه سياست، اعتقاد به نظام و اسلام، كشور و ولايت‌فقيه بود و اين حضور سبب سربلندي بيش از پيش ملت ايران در دنيا شد.
وي تاكيد كرد: همين حضور سبب شد تا آنچه كه دشمنان نظام اسلامي ايران انتظار آن‌ را مي‌كشيدند حادث نشود و حضور مردم تيري بر قلب دشمنان بود و آنها را عصباني كرد و سبب شد اين حضور را تخريب كرده و بحث تقلب را پيش بكشند.
فرهمند ادامه داد: اما رهبري‌هاي داهيانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي اتحاد ملت ايران را بيش از گذشته حفظ خواهد كرد و با ارادت و اطاعتي كه ملت ايران به ايشان دارند اجازه نخواهند داد اين شيريني به كام مردم تلخ شود.
وي همچنين با اشاره به انتقادات پدرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب از كانديداهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بيان داشت: ايشان در نقدهاي خود نهايت انصاف را به خرج دادند و نقاط ضعف همه كانديداها را اعلام كردند ضمن اينكه از حيثيت زحمت‌كشان نظام نيز دفاع كرده و همگان را به قانون‌مداري دعوت كردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا