يزدفردا: نماينده مردم بافق، ابركوه، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: اعتماد مردم به فرآيند انتخابات و سلامت آن سبب شد تا در كشور حماسه‌اي بزرگ همچون حماسه 22 خرداد به وجود آيد و تا تاريخ باقي است موجب افتخار ايران و ‌ايراني باشد.‌
كاظم فرهمند در گفتگو با خبرنگار يزدفردا اظهار داشت: حماسه باشكوه 22 خرداد برگ زريني در تاريخ كشور ايران اسلامي شد و حضور بيش از 85 درصدي واجدان شرايط انتخابات در پاي صندوق‌‌هاي راي آن هم در زمان حساس انقلاب كه دشمنان زمزمه‌هاي تفرقه را سر مي‌دهند، امري كم‌سابقه و به نوعي بي‌سابقه به شمار مي‌رود.
وي افزود: انتخابات دهم ركوردي جديد در پيروزي عدالت‌خواهي و بيانگر حمايت مردم از نظام اسلامي به وجود آورد كه در نوع خود ركوردي جديد را بر جاي گذاشت.
نماينده مردم مهريز بيان داشت: وجود سلايق مختلف به دليل تنوع كانديداها و افراد حامي آنها است و اجراي برنامه‌هاي تبليغاتي صحيح و متنوع صدا و سيما و به خصوص مناظره‌ها نقش بسيار مهمي داشت در افتخارآفريني مردم ايران در مهم‌ترين آزمون كشورشان داشت.
فرهمند اظهار داشت: دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به واسطه اعتماد مردم به فرآيند انتخابات و سلامت آن و مسئولان اجرايي نظام در بين انتخابات گذشته نمونه و مثال زدني است و اين حضور باعث افزايش اقتدار نظام اسلامي و كشور ايران و نشان دادن اين عظمت و اتحاد ملت به دشمنان قسم خورده انقلاب در داخل و خارج كشور شد.
وي يادآور شد: احساس مسئوليت مردم براي شركت در سرنوشت كشورشان به منظور حل مشكل اشتغال و جوانان و قطع وابستگي به كشورهاي بيگانه و احساس همدلي و وحدت و اعتماد به نظام و كشور و رهبري از مهم‌ترين عوامل حضور مردم در انتخابات دهم بوده است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا