این همایش که از طرف ستاد حمایت های مردمی دکتر احمدی نژاد در محل مصلی ابرکوه برگزار شد با استقبال بسیار خوب و پر شور نمایندگان اهالی شهر و روستاها و اقشار مردم خونگرم خصوصا فرهنگیان و روحانیان ابرکوه همراه بود. در این همایش پس از قرائت قرآن و اجرای سرود ملی بیانیه ۲۱۱ تن از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی در حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد قرائت گردید ، سپس نماهنگی از سفرهای استانی رئیس جمهور پخش شد و در ادامه مهندس کاظم فرهمند نماینده مردم ابرکوه،مهریز،خاتم و بافق در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخت.
فرهمند ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در شهرستان و پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان افزود در این چند سال انصافا کارهای خوبی انجام شده و وضعیت و نمای شهرستان تغییر نموده است . وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و افزود : در حال حاضر حضور تک تک افراد جامعه در انتخابات به منظور تحکیم پایه های انقلاب اسلامی واجب و لازم است. وی بااشاره به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از حاضران خواست در انتخابات پیش رو به کسی رأی دهند که بتواند در ۴ سال آینده بیش از پیش به مشکلات رسیدگی و آنها را مرتفع نماید . فرهمند همچنین افزود : توجه به سخنان مقام معظم رهبری می تواند راه گشای انتخاب اصلح در انتخابات آتی باشد.کسی که پرکار و ساده زیست و با اقتدار باشد . وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان ها حل نمی شود جز با حضور مسئولین در منطقه ، از هموطنان خواست در انتخاب رئیس جمهور آینده به کسی رأی دهند که با مشکلاتشان آشنا و حداقل وضعیت شهرها را از نزدیک ملاحظه کرده باشد و ادامه دهنده روند بازسازی و محرومیت زدایی دولت نهم باشد تا طرح هایی که در این دولت به تصویب رسیده باشد به سرانجام برسد.
این برنامه با حاشیه های جالبی نیز همراه بود:
چند تن از هواداران میرحسین موسوی در پایان برنامه از مهندس کاظم فرهمند به خاطر اعلام حمایت از دکتر احمدی نژاد انتقاد کردند که با واکنش وی روبرو شدند وي در جواب اعتراض کنندگان گفت من به سخنان و معیارهای مقام معظم رهبری اشاره کردم و خود نیز از روی همین معیارها نامزد مورد علاقه ام را انتخاب کرده ام.
در کنار سالن پارچه نوشته ای با این مضمون دیده می شد : (( مقدم مهندس کاظم فرهمند نماینده محترم واصولگرای مجلس را گرامی می داریم ))
پایان مراسم همراه با نماز مغرب و عشا همراه بود اما بعد از نماز هم بحث های انتخاباتی در حال مطرح شدن بود.
یکی از هوادارن میرحسین می گفت : معیارهایی که مقام معظم رهبری در سخنانشان مطرح کرده اند همان معیارهایی است که در وجود میرحسین است و ایشان حتما به وی نظردارند ولی آقای فرهمند با ذکر جمله آخر نظر خودش که دکتر احمدی نژاد بود را اعلام نمود
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا