یزدفردا : نماينده مردم بافق در مجلس از روند كند اجراي پروژه مهم انتقال آب به اين شهرستان انتقاد كرد.
كاظم فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در يزد اظهار داشت: بافق يكي از شهرستان‌هاي صنعتي و معدني اما محروم استان يزد به شمار مي‌رود كه مشكل كيفيت و كميت آب مهم‌ترين خطري است كه مانع پيشرفت اين شهرستان در زمينه صنعتي و معدني شده است.

وي با اشاره به نامناسب بودن وضعيت آب شرب اين منطقه افزود: با جديت كامل و با همراهي مسئولان اين شهرستان پيگير انجام هر چه سريع‌تر انتقال آب به بافق هستيم.

 فرهمند خاطرنشان كرد: در بازديدهاي انجام شده از اين شهرستان مشكلات موجود در مسير اجراي اين پروژه بررسي شد و هم‌اكنون در صدد پيگيري رفع هستيم و در اين راستا جلساتي نيز با مقامات مربوطه خواهم داشت.

وي با انتقاد از كندي روند اجرايي اين پروژه يادآور شد: قرار بود اجراي پروژه انتقال آب به شهرستان بافق تا پايان سال 87 به اتمام رسيده باشد اما اين امر به دلايلي تحقق نيافت.

 فرهمند ادامه داد: مسئولان آب و فاضلاب بافق علت كندي روند اجرايي انتقال آب به اين شهرستان را برخورد با يك لايه سنگ در مسير خط انتقال آب عنوان كرده‌اند و تاكيد دارند كه تنها اين مشكل سبب تاخير در انتقال آب شده است.

 نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: در امر خدمت‌رساني به مردم محروم منطقه نبايد هيچ مشكلي سد راه انجام وظيفه خادمان ملت شود. وي عنوان كرد: از فرماندار و شركت آب و فاضلاب شهرستان بافق خواسته شده هر چه سريع‌تر در رفع اين مشكل اقدامات لازم را انجام دهند و حداكثر تا 15 خرداد ماه سال جاري پروژه انتقال آب به بافق به اتمام برسد تا بيش از اين مردم اين شهرستان از بابت كيفيت نامناسب آب رنج نبرند.

نماينده مردم در حوزه انتخابيه بافق ابركوه مهريز و خاتم تصريح كرد: با توجه به بزرگي و وسعت حوزه انتخابيه‌ام با تمام وجود و تا حد امكان پيگير مسائل و مشكلات اين حوزه خواهم بود و نخواهم گذاشت حقي از حقوق شهروندان اين مناطق ضايع و ناديده گرفته شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا