زارع خبرنگار یز دفردا "خبرنگار عکاس پانا که در مسابقات جهانی نروژ موفق به دريافت تنديس برتر و کسب افتخار شده بود از نماينده مردم مهريز در مجلس شورای اسلامی لوح سپاس گرفت.
نماينده مردم مهريز در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل " صمد راضي " از وي بخاطر افتخار آفريني در مسابقات جهاني عکاسي قدرداني کرد.
"کاظم فرهمند"در این دیدار گفت: تشويق نسل جوان بخاطر کسب افتخار براي کشور اسلامي بايد به عنوان يک هدف متعالي همواره مد نظر مسئولان قرار گيرد.
وي اظهار داشت: ارزش گذاري به کارهاي فرهنگي و هنري بخصوص در سطوح جهاني موجب دلگرمي نسل جوان و تشويق ديگران براي حضوردر عرصه هاي جهاني است.
فرهمند افزود: در بين جوانان حوزه انتخابيه استعدادهاي فراواني وجود دارد که با برنامه ريزي مي توان زمينه بالندي و افتخار آفريني آنان را فراهم کرد.
اين دانش آموز هنرمند مهريزي که به عنوان خبرنگار عکاس در خبرگزاری کانون دانش آموزی (پانا) فعالیت می کند در سال دوم دبيرستان مجتمع آموزشي حضرت سيدالشهداء (ع) اين شهرستان مشغول به تحصيل است.
صمد راضي به تازگي با شرکت در مسابقات جهاني عکاسي کشور نروژ موفق به دريافت تنديس برتر و کسب افتخار در اين رقابت هاي بين المللي شد.
وي طي پنج سال گذشته با شرکت فعال در مسابقات مختلف داخلي و خارجي مقام هاي مهمي را از آن خود کرده است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا