یزد فردا:كاظم فرهمند در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در خصوص سفر استاني احمدي نژاد به يزد اظهار داشت: در سفر اخير احمدي نژاد به يزد استقبال بي نظير و غيرقابل تصوري از وي شد و اين نكته مهمي است كه در شهرستاني كه احتمالاً كانديداي رياست جمهوري در انتخابات آينده دارد چنين استقبال پر شوري از احمدي نژاد صورت گيرد.
وي افزود: مردم با توجه به اعتقادي كه به نظام دارند در اكثر مراسم، همچون استقبال از مقام معظم رهبري يا در سفر قبلي رئيس جمهور و يا مناسبت هاي ديگري همچون روز 22 بهمن، حضور خود را نشان مي دهند.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس اضافه كرد: علاقه به نظام و مسئولان آن مهمترين انگيزه حضور مردم در اين مراسم بود و اگرچه مسايل و مشكلاتي كه جنبه شخصي داشت تأثيرگذار بود، اما عمده حضور مردم به خاطر علاقه اي بودكه به كشور، نظام و جمهوري اسلامي داشتند.
وي تصريح كرد: به هيچ وجه شايعاتي مبني بر توزيع شام و ناهار درست نبوده و هيچ برنامه ريزي هم براي اين منظور صورت نگرفته است.
فرهمند گفت: اينكه مردم براي شام و ناهار به خيابان آمده اند توهين به مردم است و طرح اين مسئله از سوي هركس كه بوده غلط و اهانت به مردم است.
وي افزود: مردم با توجه به علاقه اي كه به دولت و نظام داشتند به استقبال رئيس جمهور آمدند و هيچ برنامه اضافه بر سازماني صورت نگرفته بود كه مردم به آن دليل آمده باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا