نماينده مهريز، ابركوه، خاتم و بافق: تا تحقق كامل اهداف امام فاصله داريم اما در اين راه قدم برداشته‌ايم
نماينده مردم مهريز، ابركوه، خاتم و بافق در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تا تحقق كامل اهداف امام فاصله داريم، گفت: اما در اين راه قدم برداشته‌ايم، شايد نقايصي باشد كه نيازمند كار و همفكري بيشتر است.

مهندس كاظم فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردادرمهريز اظهار داشت: بهترين دستاورد انقلاب تحقق شعار اوليه "استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي" است كه با برنامه‌‌ريزي مناسب و با رهبري امام راحل و مقام معظم رهبري به موفقيت‌هاي خوبي در اين زمينه نائل آمديم.

وي افزود: حاكميت دين در كشور و ايجاد حكومت جمهوري اسلامي با محوريت ولايت فقيه طي 30 سال توانسته همواره چراغ هدايت جامعه باشد و كشور را به سمت الهي شدن و بيدار شدن وجدان‌ها و حركت جامعه در چارچوب قانون با حفظ حرمت اسلام از ديگر دستاوردهاي انقلاب است.

اين عضو مجمع نمايندگان استان يزد بيان داشت: از ديگر دستاوردهاي انقلاب نيز شكستن ابهت ابرقدرت‌هاي شرق و غرب و نيز فروپاشي سلطه آنها بر دنياست.

فرهمند تصريح كرد: رسيدن به خودكفايي در ابعاد مختلف قضايي، صنعتي، اقتصادي و ... از جمله توليد 90 درصد مواد غذايي در داخل كشور و گسترش مراكز دانشگاهي در اقصي نقاط كشور حتي در مناطق محروم خود نشانه‌هايي از پيشرفت ما در عمر 30 ساله انقلاب است.

وي گفت: در بعد سياسي نيز برقراري ارتباط با كليه كشورها به ويژه كشورهاي مسلمان و همسايه و كشورهايي كه حيثيت ايران را زير سوال نبرده‌اند، به جز اسرائيل و آمريكا ارتباط برقرار شده است.

نماينده مردم مهريز،‌ ابركوه، خاتم و بافق در مجلس افزود: در بعد تكنولوژي صلح‌آميز هسته‌اي نيز پيشرفت خوبي انجام شده است كه در حالي كه ابرقدرت‌ها حتي فكر آن را هم نمي‌كردند و لرزه بر اندام آنان انداخت.
 
وي تصريح كرد: پيروزي ايران در مقابل عراق با وجود دادن انواع و اقسام سلاح‌هاي مدرن و هسته‌اي از سوي آمريكا به اين كشور، نيز نشان از روحيه ايثار و شهادت و از خود گذشتگي در ايران داشت و بعد دفاعي ما را به تصوير كشيد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا