یزدفردا :

فرماندار مهريز با اشاره به سفر قريب الوقوع هيات دولت اشاره كرد و گفت: كليه دستگاه‌هاي اداري و مردم مهريز آماده استقبال از هيات دولت در دور دوم هستند. 

به گزارش خبرنگار يزدفردا در مهريز، احمدعلي زارعزاده در جلسه شوراي اداري اين شهرستان به بركات سفر دور اول به استان اشاه كرد و گفت: بيش از 50 مصوبه هيات دولت در شهرستان مهريز با پيشرفت 70 درصدي در حال اجراست كه بخشي از آن آماده بهره‌برداري است. 

ايجاد وحدت بين مردم و مسوولين را از ديگر بركات سفرهاي استاني هيات دولت ذكر كرد و گفت: دولت نهم با شعار عدالت در خدمت مردم و نظام است و حمايت مردم و مسئولين از حماسه مردم مسلمان غزه، برگزاري كنگره شهيد صدوقي در سوم بهمن در يزد و اجراي بيش از 400 برنامه در دهه مبارك فجر با محوريت مردم از ديگر موضوعات فرماندار در اين جلسه بود. 

فرماندار همچنين  گفت:
۱۰طرح عمران شهري با اعتبار 25 ميليارد ريالي از محل اعتبارات استاني در شهرستان مهريز يزد به بهره‌برداري رسيد. 

وي اين طرح‌ها را شامل شامل بلوارهاي حضرت ولي عصر (عج) شمالي و جنوبي و شهداي كارگر ، استهريج، ميدان مهديه، خيابان غدير و امام رضا (ع)، سالن شهداي كارگر و ساماندهي دو پارك ذكر كرد. 

فرماندار گفت: با اجراي اين طرح‌ها افزون بر 5 هزار نفر از اهالي مناطق ساكن در محلات حوزه شهري از آنها بهره‌مند شدند. 

زارع‌زاده اظهار داشت: اكنون در سطح اين شهرستان
۵۰طرح عمراني در بخش‌هاي مختلف آموزشي، فرهنگي، گردشگري، بهداشتي، ورزشي و عمران روستايي در حال اجراء مي‌باشد. 

وي با بيان اينكه براي اجراي اين طرح‌ها با پيشرفت
۶۰درصد، تاكنون افزون بر ۵۰ميليارد ريال اعتبار هزينه شده‌است، پيش بيني كرد: اين طرح‌ها تا اواخر نيمه اول سال آينده به بهره‌برداري كامل برسند.

نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه به اجراي طرح تحول اقتصادي اشاره كرد و گفت: هدفمند كردن يارانه‌ها از سوي دولت فعاليت خوبي است كه لايحه آن در مجلس شوراي اسلامي در دست بررسي است كه انتظار مي‌رود تا پايان سال لايحه تصويب و براي اجرا به دولت ابلاغ مي‌شود. 

مهندس كاظم فرهمند افزود: طرح بيمه قالي بافان، طرح بيمه كشاورزان با اولويت روستاها، طرح بيمه كارگران ساختماني، طرح اصلاح قانون منابع طبيعي و آبخيزداري و طرح سند ملي آب از جمله طرح‌هايي است كه در مجلس در دست بررسي است. 

امام جمعه مهريز نيز در آستانه سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي، انقلاب جهاني است.
 
حجت‌الاسلام برهان سفر دوم رياست محترم جمهوري را به فال نيك گرفت و اظهار اميدواري نمود: با اين سفر مردم استان يزد خير و بركت بيشتر شامل حالشان شود.

 

یزدفردا

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا