مهریز، نمایندگی یزدفردا -فرهنگی- مجلس:نماينده مردم مهريز، ‌خاتم، بافق و ابركوه در جمع طلاب و روحانيون حوزه انتخابيه خود گفت: باید با همکاری مجلس و حوزه های علمیه فقر فرهنگی را ریشه کن کنیم.

به گزارش خبرنگار يزدفردا در مهریز، مهندس کاظم فرهمند نماینده مردم در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، خاتم و ابرکوه طی دیداری که با 100 نفر از روحانیون و طلاب حوزه انتخابیه اش نسبت به فقر فرهنگی موجود در منطقه انتقاد کرد و خواستار رفع هر چه سریعتر این مسئله شد.

وی گفت: مجلس و حوزه باید دست در دست هم دهند و با پشتیبانی از یکدیگر و با تعامل با هم این معضل اجتماعی را رفع نمایند.

فرهمند خطاب به طلبه های شهرستان های مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم گفت: شماها بعنوان راهنماهای این مسیر سخت هستید و همشهریان و جوانان شهرتان به شماها نیازمند هستند و شماها با حضور در بین آنها و ارتباط مستمر با همشهریان سدی ساخته اید در مقابل دشمنان و در حقیقت جوانان شهرتان را بیمه کرده اید.

وی با بیان مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابیه بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم خواستار بحث و تبادل نظر طلّاب و روحانیون و حضور موثرتر آنان در صحنه های مختلف فرهنگی واجتماعی شهر شد.

نماينده مردم مهريز، ‌خاتم، بافق و ابركوه با تأکید بر همکاری متقابل مجلس و حوزه های علمیه و نقش بسیار مهم حوزه های علمیه در تربیت و پرورش نسل های آینده گفت: باید با برگزاری نشست ها و گفتمان های منظم و برنامه ریزی شده فاصله بین روحانیون و نسل حاضر و نسل های آینده را از بین ببریم و با بهره گیری از روحانیون با تجربه و آشنا با مسایل روز فقر فرهنگی را ریشه کن کنیم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا