مهندس فرهمند در بازدید از حوزه انتخابیه مهریز : پیگیررفع مشکلات شهرستان مهریز هستم (به همراه گزارش تصویری )
 
کاظم فرهمند نماینده مردم در حوزه انتخابیه مهریز, بافق ,خاتم و ابرکوه از حوزه شهرستان مهریز بازدید نمود.
در این بازدید یکروزه مهندس فرهمند با مشکلات دستگاههای اجرایی, صنعتگران ورزشکاران وعوام مردم آشنا شد.
کاظم فرهمند در شهرستان مهریز ابتدا در شورای اداری این شهر حضور بهم رسانید و از نزدیک در جریان مشکلات و تنگناهای دستگاههای اجرایی مهریز قرار گرفت.
در این جلسه فرهمند خطاب به مسئولان اداری مهریز گفت: شماها باید در اولین فرصت لیستی از مشکلات موجود شهرستان آماده کنید و در اختیار نماینده تان قرار دهید تا نماینده با آگاهی از مشکلات حوزه انتخابیه اش بهتر بتواند در رفع مشکلات تلاش کند.
در ادامه نماینده مهریز در بازدید از بیمارستان فاطمه الزهرا مهریزدر جمع مسئولان و پرستاران این بیمارستان حضور یافت و گفت: بیمارستان مهریز به رغم مشکلات فراوانی که دارد با مدیریت بالای آقای محسن زاده توانسته است  خوش بدرخشد و با همین امکانات کم مردم مهریز را از عملکرد خود راضی نگه دارد و بجاست از مدیریت این بیمارستان تقدیر و تشکر نمایم .
 مهندس فرهمند در ادامه بازدیدهای طی جلسه ای با حضور ریاست مرکز بهداشت و درمان مهریز و مدیریت بیمارستان فاطمه الزهرا این شهرستان از کمبودها و مشکلات این مجموعه آشنا شد و قول مساعد برای پیگیری مشکلات تا نتیجه نهایی را داد.
فرهمند طی بازدیدی سرزده از اولین کارخانه سنگ تمام اتوماتیک کشور از مراحل ساخت این واحد صنعتی بازدید نمود و طی صحبت با مسئول این واحد با مشکلات مراحل تولیدو ساخت این واحد آشنا شد و مقررگردید مسئول کارخانه برا ی پیگیری بیشتر مطالبات خود به تهران عزیمت کند تا به همراهی نماینده شهرستان مشکلات موجود سریع تر پیگیری وحل شود
نماینده مردم مهریز در مجلس با حضور در مجموعه ورزشی کارگران مهریز از روند اجرایی مصوبه سفر ریاست جمهوری در این بخش بازدید نمودو از زحمات ریاست اداره کار و امور اجتماعی مهریز در پیگیری ساخت و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران تقدیر نمود
     
 فرهمند در جمع نمایندگان ورزشکاران مهریزی قرارگرفت در این جلسه هر کدام از نمایندگان مشکلات خود را گفتند وفرهمند هم قول مساعد بر رفع مشکلات آنان داد.

سپس مهندس فرهمند در جمع نماز گزاران مسجد صاحب الزمان این شهرستان قرار گرفت و طی نشستی صمیمانه با مردم با تنگناها و مشکلات آنان آشنا شد.
   
گفتنی است براساس گزارش خبرنگار ما :بعد ازاتمام شورای اداری شهرستان هیچ یک از مسئولان ارشد مهریزی مهندس فرهمند را در این بازدید یک روزه در شهرستان همراهی نکردند وعدم همراهی نماینده شهرشتان در مجلس توسط مسئولین ارشد شهرستان مهریز  نمی تواند توجیه موجهی داشته باشد .زیرا  در صورت عدم حضور فرماندار, معاون و یا مسئول صنایع فرمانداری می توانست وی را همراهی کنند که بدون شک انتظار می رود پاسخ قانع کننده ای از سوی مسئولان شهر و بویژه فرماندار محترم برای عدم همراهي نماينده مردم مهريز در مجلس ارائه شود .
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا