انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد طی نامه ای سرگشاده خواستار جدیت نمایندگان استان در استیضاح کردان شد

یزدفردا :در آستانه استیضاح وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار جدیت نمایندگان در استیضاح کردان شد، متن نامه بدین شرح است::
نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی
آقایان اولیا، یحیی زاده، فرهمند و تابش
نزدیک به سه ماه از رای اعتماد پر حرف و حدیث مجلس هشتم به وزیر کشور می گذرد، اتفاقات پیش آمده در این مدت که به یکپارچه شدن همه تشکل های دانشجویی، افکار عمومی و نمایندگان عدالتخواه علیه آقای کردان انجامیده است دیگر عذر و بهانه ای برای دفاع از آقای کردان باقی نمی گذارد.
نمایندگان یزد در خانه ملت
امروز آزمون خطیری پیش روی شماست که اگر از آن سربلند بیرون نیایید، مشخص نیست زین پس بتوانید در مقابل افکار عمومی و پرسش های مردمی که به شما اعتماد کرده اند سر، بلند کنید.
گر چه رای اعتماد به کردان به عنوان لکه ننگی در تاریخ مجلس هشتم ثبت شد، اما امروز مجلس می تواند با استفاده از اهرم محکم نظارتی خویش یعنی استیضاح آبروی خانه ملت را احیا کند.
آقایان نماینده
این نامه انذاری است تا بدانید، چشمان بیدار جنبش دانشجویی مسلمان نظاره گر تک تک اعمال، رفتار و موضع گیری های شما می باشد، پس به هوش باشید که غفلت از منافع ملت و کشور حتی برای لحظه ای عملی نابخشودنی است.
در پایان اعلام می داریم که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد به عنوان بخشی از بدنه پویای جنبش دانشجویی مسلمان ضمن هشدار به نمایندگان جهت ایفای نقش خود در حفظ منافع ملی، آماده است تا در صورت عدول نمایندگان از وظیفه خویش به روشنگری و شفاف سازی وقایع در اذهان عمومی بپردازد.
والسلام علی من التبع الهدی

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا