نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم خواستار شد:
تجهیز هرچه سریعتر بیمارستانهای خاتم و ابرکوه،تامین پزشک متخصص در این شهرستانها
مهریز خبرنگار یزدفردا : نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تجهیز هرچه سریعتر بیمارستانهای شهرستانهای خاتم و ابرکوه شد.

مهندس کاظم فرهمند در گفت و گو با خبرنگار یزد فردادر مهریز ، در خصوص ایت تذکر اظهار داشت: شهرستان های خاتم و ابرکوه از محروم ترین شهرستان های استان یزد به شمار می روند و این امر توجه بیشتر مسوولین کشوری و استانی را می طلبد. 

وی مهمترین مشکل این دو شهرستان را کمبود پزشک متخصص عنوان کرد و گفت: در این زمینه جهت تجهیز هر چه سریعتر بیمارستان های ابرکوه و خاتم به وزیر بهداشت نیز تذکر داده ام و از وزیر محترم خواسته شده است تا هر چه سریعتر مشکلات بهداشتی این دو شهرستان را رسیدگی، پیگیری و حل نماید. 

فرهمند تأکید کرد: فاصله زیاد این دو شهرستان با مرکز استان و عدم وجود تجهیزات لازم در بیمارستان ها برای خدمت رسانی به مردم شهرستان های فوق باعث شده است که هر ساله تعداد زیادی از بیماران این دو شهرستان در مسیر انتقال به مراکز درمانی استان از بین بروند و ما نمی خواهیم از این به بعد شاهد از بین رفتن هم وطنانمان در این دو شهرستان باشیم. 

نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر بهداشت خواستم هر چه سریعتر نسبت به تجهیز بیمارستان های این دو شهرستان و تأمین پزشک متخصص اقدامات لازم را انجام دهد.
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا