مهندس  فرهمند نماینده مجلس:سکوت مسئولان  در قبال کمبود ها و مشکلات استان باعث شده استان یزد جزء استانهای پیشرفته محسوب شود.

مهریز خبرنگاریزدفردا :مهندس کاظم فرهمند نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم طی گفتگو با  ایسنا گفت: یکی از ملاکها وشاخص ها یی که در مورد تخصیص بودجه برای استان نقش مهمی را ایفا می کند عملکرد مسئولین و اطلاع رسانی آنهاست که مشخص می کند آن استان نیاز به اعتبار بیشتری دارد یا ندارد.
وی گفت: در بعضی موارد ومیزان شاخص ها مقصر خودمان هستیم مثلاً بحث اشتغال که در مجلس مطرح شد طبق شاخص ها استان یزد کمترین میزان بیکاری را در کل کشور دارد و این یکی از شاخص هایی است که مقامات می گویند استان یزد مشکل خاصی ندارد .
وی افزود ما عادت کرده ایم در بعضی موارد کارهایی را که انجام می دهیم در بوق وکرنا کنیم که ما این کارها را انجام داده ایم ولی برعکس مشکلات حادی که در استان است را از یاد می بریم و در مورد آن سکوت می کنیم.
مهندس فرهمند هشدار داد که سکوت در قبال کمبودها ومشکلات استان از سوی بعضی مسئولین باعث شده که استان یزد را جزء استانهای پیشرفته محسوب کنند .
وی تاکید کرد: مسئولین باید برنارسایی ها و مشکلات موجود در استان از قبیل خشکسالی ، کم آبی، طوفانهای شن وغیره تأکید ورزند.
مهندس فرهمند افزود: بعضی آمار و ارقام و تعریف هایی که در مجلس از استان یزد می شود باعث به وجود آمدن مشکلات در رابطه با اختصاص بودجه برای استان شده است به طوری که وقتی نمایندگان استان درخواست افزایش اعتبارات را می کنند می گویند شما جزء استانهای توسعه یافته هستید و جزء استانهی محروم حساب نمی شوید.
نماینده مردم مهریز افزود: مسئولان باید دقت کنند که عملکرد آنها شاخص است و در کل کشور آن را مطرح می کنند پس باید در کنار آن کمبود ها و نارسایی ها ومشکلاتی که وجود دارد را مطرح کنند تا حداقل استان یزد جزء استانها توسعه یافته قلمداد نشود .

توضیح یزدفردا :کاش مدیران یادداشت یزدفردا که در ابتدای کار دولت نهم  منتشر نمودیم جدی می گرفتند .(در خبر مرتبط )

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا