نماینده مردم مهریزبافق ابرکوه   در مجلس شورای اسلامی:
کشتارگاه مهریز که گفته می شود بهداشتی نیست، از کشتارگاه صنعتی یزد بهداشتی تر است
 
مهریز خبرنگاریزدفردا :مهندس کاظم فرهمند نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مهریز به دلیل نزدیکی به مرکز استان و قرار گرفتن در کنار جاده سنتو یکی از مستعدترین شهرستان های استان برای پیشرفت به حساب می آید که در صورت برطرف شدن بعضی از مشکلات موجود این شهرستان توانایی رقابت با مرکز استان و دیگر شهرستان های استان را هم از لحاظ صنعت و هم از لحاظ کشاورزی و ... دارا می باشد.
وی افزود: چندی است که بحث تعطیلی کشتارگاه مهریز مطرح شده است که یکی از دغدغه های اصلی ما می باشد.
مهندس فرهمند با بیان اینکه در رابطه با همین موضوع جلسات متعددی با استاندار برگزار شده و اعلام گردیده است که کشتارگاه مهریز که گفته می شود بهداشتی نیست، از کشتارگاه صنعتی یزد بهداشتی تر است گفت: مسئولین ارشد استان می توانند این ادّعا را با ارسال یک مأمور مخفی به هر دو کشتارگاه نمایان کنند.
وی اظهار داشت: ضروری است که در استان 2 کشتارگاه بصورت همزمان فعّالیت داشته باشند چون به همین بهانه رقابت ایجاد می شود و دست فرصت طلبان نیز کوتاه می گردد.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که می گویند کشتارگاه مهریز بهداشتی نیست بگویند کجای این واحد اشکال دارد که مسئولین کشتارگاه جهت رفع آن اقدام کنند نه اینکه تهدید بر بستن آن نمایند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا