نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی: مجمع نمایندگان استان   یزد پیگیری جدّی برای حل مشکلات استان خواهند داشت
 
یزدفردا :مهریز مهندس فرهمند در مهریز گفت: در حال حاضر تمتمی 12 کمیسیون مجلس تشکیل شده است که در زمینه های مختلف اعم از کشاورزی، معدن، صنایع، برنامه و بودجه و ... فعالیت می نمایند.
وی گفت: خوشبختانه هر کدام از نمایندگان استان یزد در یکی از این کمیسیون ها حضور یافته اند که این امر در نهایت به نفع استان یزد می باشد.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی  که رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس هشتم است از حضور دکتر اختیاری نماینده زرتشتیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات، مهندس تابش در کمیسیون برنامه و بودجه، مهندس اولیاء در کمیسیون عمران، حجه الاسلام یحیی زاده در کمیسیون فرهنگی، مهندس عابدی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان  استان یزد نیز شکل گرفته است و در اولین جلسه با حضور حجه الاسلام صدوقی نماینده ولی فقیه در استان، فلاح زاده استاندار و تمامی معاونان ایشان مهمترین مسائل و مشکلات استان بررسی شد.
وی ملاقات و گفتگو با دیگر نمایندگان یزدی الاصل مجلس هشتم که از حوزه های دیگر استان ها کاندید شده و به مجلس راه یافته اند را گامی دیگر برای بررسی و حل مشکلات استان ذکر کرد و گفت: دکتر کوچک زاده نماینده تهران، میرخلیلی نماینده میناب و مهندس کریمی نماینده کرمان از نمایندگان یزدی الاصل هستند و ما امیدواریم بتوانیم در کنار هم مسائل و مشکلات استان را برطرف نماییم.
وی افزود تاکنون مجمع نمایندگان استان یزد 2 بار تشکیل جلسه داده است و مسائلی که نیاز به پیگیری داشته، مطرح و مقرر گردیده است که جلسات این مجمع بطور مرتب تشکیل شود.
مهندس فرهمند گفت: وقتی 5 نماینده مجلس به دنبال حل یک موضوع باشند مسلّماً آن مشکل زودتر حل خواهد شد و ما نمایندگان استان برای حل مشکلات استان هم نظر هستیم و امیدواریم بتوانیم در جهت رفع محرومیت در استان گام برداریم.
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا