یزدفردا:همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

 

دوست عزیزی که ۲۰ به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی پرجنب و جوش، کنجکاو و پر از شیطنت هستید اما بهتر است که در زمینه کاری امسال کمی جدی تر باشید و تمرکزتان را روی اهداف بلند مدت تان بگذارید. شاید تغییری اساسی برای زیر و رو کردن شرایط مالی‌تان لازم باشد. بنابراین جسور باشید و به جلو پیش روید. سعی کنید امسال مسائل را ساده‌تر بگیرید تا زندگی بیشتر به کام تان باشد. امسال از نظر مالی اوضاع بهتری خواهید داشت. فقط سعی کنید که دور خرج های اضافی را خط بکشید تا در آینده به مشکل نخورید. در ماه‌های آخر سعی کنید که روی روابط عاطفی تان تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر مجرد هستید بیشتر در جمع و میهمانی‌ها حضور یابید تا نیمه گمشده تان را پیدا کنید. از فشار کاری که رویتان خواهد بود شکایت نکنید زیرا موفقیت‌های زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. موضوعاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده، خیلی زود حل می شوند و شما نفسی راحت خواهید کشید. ماه‌های آذر، فروردین و تیر از بهترین ماه‌های سالتان خواهند بود.

فروردین 

اگر احساس تنهایی می کنید، کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید آن وقت می بینید که افراد زیادی در اطراف شما هستند، اما این خود شما بودید که تا به حال به آنها توجهی نمی‌کردید. کافی است که کمی انعطاف پذیرتر باشید. شما فردی هستید که زود وابسته می شوید، بنابراین بهتر است که در انتخاب عشق زندگی تان محتاطانه رفتار کنید. اگر به تازگی وارد رابطه ای شده اید، بهتر است که آهسته تر پیش روید و منطقی تصمیم بگیرید.

 اردیبهشت

شما فردی هستید که بدون برنامه ریزی دست از پا خطا نمی کنید اما امروز باید طور دیگری باشید. اگر پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید، تغییرات خوبی برایتان اتفاق خواهد افتاد. این موضوع به خصوص در روابط شما با دیگران نتایج خوبی را به همراه خواهد آورد. اگر در رابطه عاطفی تان به مشکلی برخورده اید، کافی است دیدی مثبت داشته باشید و از پیچیده کردن مسائل بپرهیزید. آنوقت خواهید دید که سخت ترین مشکلات هم برایتان مثل آب خوردن خواهد شد.

 خرداد

امروز در محیط کار با مخالفت دیگران روبه رو می‌شوید اما بهتر است که به جای اصرار بر حرف‌تان، با آنها به توافق برسید. پس از کمی آنها نیز با شما هم فکر خواهند شد. موضوعی از قدیم ذهن شما را درگیر کرده و رهایتان نمی کند. اگر آن را فراموش نکنید، آینده تان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. شما فرصت های زیادی دارید که نادیده می گیرید. اگر تمرکزتان را بر زمان حال بگذارید می‌بینید که چقدر زندگی برایتان لذت بخش خواهد بود.

 تیر

برای شروع کاری هر چه اطلاعات شما بیشتر باشد، در مسیری که قدم می گذارید نیز موفق تر خواهید بود. پس بدون آگاهی قدم نگذارید. به خاطر موضوعی، یکی از نزدیکان تان را از خود رانده اید. اما بدانید که او تقصیری ندارد. با گذشت زمان خودتان متوجه خواهید شد که اشتباه کرده اید. پس بهتر است که جبران رفتار اشتباهی که داشته اید را زودتر بکنید. در انتهای روز خبر خوبی از یک دوست خواهید شنید.

 مرداد

در چنین روزی خوب حواس تان را جمع کنید و تمام اتفاقات اطراف تان را تحت نظر داشته باشید زیرا حتی کوچک ترین جزییات هم می‌تواند تفاوت‌های بزرگی ایجاد کند. در بیان کلماتی که به زبان می‌آورید نیز محتاط‌تر باشید زیرا ممکن است موجب دلگیری اطرافیان‌تان شود و حتی در محیط کار ضررهای جبران ناپذیری را به شما بزند. به زودی شرایطی برایتان فراهم می شود که باید حداکثر استفاده را از آن بکنید. دوستی تماسی با شما می‌گیرد و خبری را به گوش تان می رساند که از خوشحالی بال در می آورید. آماده جشنی بزرگ باشید.

شهریور

شما فرد مهربانی هستید که دوست دارید به دیگران کمک کنید اما از دخالت در کار آنها به شدت پرهیز کنید زیرا نه تنها برای خودتان عاقبت خوبی ندارد بلکه دیگران را نیز آزرده خاطر خواهد کرد. اگر مجرد هستید به زودی رابطه ای را آغاز می کنید که همیشه انتظارش را می کشیدید. از تغییرات هراسی نداشته باشید زیرا اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد. در مقابل فردی گارد گرفته اید اما بدانید که او لایق این رفتار شما نیست پس بهتر است که تغییر رویه دهید.

 مهر

اتفاقی ذهن شما را به خود مشغول کرده است اما آنقدرها که فکرش را بکنید بزرگ نیست. این شمایید که موضوع را برای خودتان سخت کرده اید، اگر رهایش کنید خواهید دید که چگونه به سادگی حل خواهد شد. اگر از رابطه عاطفی تان رضایت ندارید، بهتر است که تغییرات را از خودتان آغاز کنید. شما فقط نشسته اید و منتظر تغییری از طرف مقابل هستید. هیچ اتفاقی مثبتی نمی‌افتد اگر شما اولین قدم را از خودتان آغاز نکنید.

آبان

این روزها شما نیاز به آرامش دارید پس کارهایی که به شما استرس می دهد را از خودتان دور کنید اگر نگران آینده هستید. با یک برنامه ریزی درست و حسابی می توانید به هر چه می خواهید برسید پس نگران نباشید و اول از همه به فکر تغییر روحیه خودتان باشید. در رابطه عاطفی بحث و جدال تان را خیلی جدی نگیرید. شما می توانید با زبان تان دل هر کسی را به دست آورید. امروز به سرمایه گذاری فکر نکنید زیرا به سود شما نخواهد بود. کمی دست نگه دارید تا شرایط برایتان مهیا شود.

 آذر

خواسته ای دارید که خیلی آسان به دست نمی آید، سعی کنید که قدرت تحمل تان را بالا ببرید تا شرایط لازم برای رسیدن به هدف تان برایتان فراهم شود. برای حل مشکلی که در آن دست و پا می زنید لازم نیست از کسی کمک بگیرید، با کمی فکر کردن، بهترین راه حل به ذهن تان خواهد رسید کافی است خودتان را باور داشته باشید. اگر مجرد هستید، پیشنهاد یکی از دوستان تان را برای دیدار با فردی بپذیرید. به مرور زمان احساسات شما در برابر او فوران خواهد کرد.

 دی

از ناسپاسی دیگران در محل کار شاکی هستید و این حس روی کارهایتان هم تأثیر می‌گذارد اما بهتر است که دست از تلاش برندارید زیرا به زودی دیده خواهید شد و مورد تحسین دیگران قرار خواهید گرفت. اگر حرفی را می‌خواهید به کسی بزنید، آن را بلند به زبان بیاورید تا او نیز از آنچه درون شما می‌گذرد، آگاه شود. همیشه صداقت بهترین سیاست است. امروز به خرید آنچه مدت هاست به فکرش هستید بروید. شما تلاش های زیادی کرده اید و حال زمان آن است که به خودتان جایزه بدهید، بنابراین معطل نکنید.

 بهمن

از نظر مالی به موقعیت خوبی دست یافته اید، این اول ماجراست و شما موفقیت های بیشتری را در این زمینه کسب خواهید کرد. امروز به تغذیه تان اهمیت دهید زیرا باید انرژی لازم برای کل روزتان را داشته باشید. موضوعی را از شریک زندگی تان پنهان می کنید اما او حق دارد که واقعیت زندگی تان را بداند. امروز زمان خوبی ست تا پرده از راز دلتان بگشایید. مطمئن باشید که این به صلاح هر دوی شما خواهد بود.

 اسفند

امروز سرعت عمل و تلاش تان را بالا ببرید و از رقبا پیشی بگیرید. این روزها در پی رسیدن به نتیجه ای هستید. شاید امروز به آن دست نیابید اما خیلی زود به مراد دلتان می رسید. در روابط تان رک بودن شما در چنین روزی می تواند به ضررتان تمام شود، بنابراین بهتر است که جلو حرف هایتان را بگیرید. هر چه امروز تودارتر باشید بهتر است. منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظارها به پایان می رسد و شما به مراد دلتان می‌رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا