یزدفردا :راکعی در پایان به استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما نیز در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی‌های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات بررسی می‌کنیم.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: ما برای حضور در انتخابات در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی‌های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات بررسی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، فاطمه راکعی طی سخنانی در ابتدای نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش با بیان اینکه از اقدامات خوب و دموکراتیک این سال‌ها، تشکیل نهادهایی مانند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و گروه صدف است که پیوند بین مردم و حاکمیت را ایجاد می‌کند، تاکید کرد: همه باید برای تقویت و انسجام بیشتر این نهادها بکوشیم.

وی افزود: رویکرد جمعیت زنان مسلمان نواندیش پرهیز از هرگونه افراط و تفریط است و از کلیشه‌هایی که به نام اسلام و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان مطرح می‌شود، رویگردان است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش تصریح کرد: ما ضمن آن‌که حل مسائل همه زنان جامعه را در دستور کار خود داریم و برای آن تلاش می‌کنیم، در چارچوب نظرات امام راحل و براساس ارزش‌های اسلام یعنی عدالت، برابری و فقدان هرگونه تبعیض راهمان را ادامه می‌دهیم.

راکعی در پایان به استراتژی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما نیز در چارچوب رویکرد کلی اصلاح طلبان عمل خواهیم کرد اما در صدف استراتژی‌های مختلفی را برای حضور قدرتمندانه زنان در انتخابات بررسی می‌کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا