یزدفردا:مربی سابق تیم ملی امید که به تازگی از سمت خود استعفا داده است، درباره دلایل اختلاف مجیدی با استیلی و اکبر محمدی و استعفای این سرمربی صحبت کرد.

 

پس از استعفای فرهاد مجیدی، دستیار وفادار او یعنی فرشاد ماجدی هم از سمتش استعفا داد و تا کادر فنی تیم ملی امید در فاصله سه ماه مانده به مسابقات انتخابی المپیک، به صورت کلی تغییرات زیادی را داشته باشد.

فرشاد ماجدی درباره علل استعفای خودش و مجیدی گفت: به هر حال کمیته فنی می‌خواستند با مربیانی کار کند که با آن‌ها راحت‌ترند. ما هم سعی کردیم با کنار رفتن از نیمکت به آن‌ها کمک کنیم زیرا همه ما موفقیت تیم ملی امید و صعود به المپیک را می‌خواهیم.

وی درباره شروع اختلاف مجیدی و استیلی گفت: در دیدار با ازبکستان و در حالی که مجیدی در حال هدایت تیم از کنار زمین بود، استیلی بدون هماهنگی با او به خدابنده اعلام کرد که برود گرم کند. بلند شدن خدابنده از نیمکت باعث شد مجیدی متوجه این موضوع شود و از استیلی توضیح بخواهد. این مداخله، آن هم در حین انجام بازی باعث شد مشکلات این دو آغاز شود و در جلسات فرهاد مجیدی با کمیته فنی، این اختلافات افزایش پیدا کرد. مشکلات مجیدی با استیلی و بعضی دیگر از اعضای کمیته فنی بالا گرفت و به جایی ختم شد که مجیدی برای دفاع از اعتبار و کارش از تیم ملی امید خداحافظی کند.

دستیار فرهاد مجیدی در تیم ملی امید درباره سایر مشکلات کمیته فنی با این سرمربی توضیح داد: همان‌طور که فرهاد مجیدی گفت، بعضی از بازیکنان بودند که او درخواست داشت تا در اردوی ازبکستان باشند اما کمیته فنی این اجازه را به او نداد. همان بازیکنان دوباره به اردوی تیم ملی امید دعوت شده‌اند.

ماجدی در خصوص اضافه شدن امید نمازی به کادر فنی تیم ملی امید و این که آیا، سرمربی سابق ذوب‌آهن پیشنهاد مجیدی بوده یا خیر گفت: مجیدی اصلا امید نمازی را نمی‌شناخت که بخواهد او را پیشنهاد کند. شما اگر از لحاظ فنی کسی را نشناسید، او را به کادر فنی تیمتان اضافه می‌کنید؟ من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نمازی به طور ناگهانی مربی تیم ملی امید و دستیار فرهاد شد!

 

منبع: فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا