جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز و در جریان بررسی یک فوریت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی با حاشیه هایی همراه بود.

بررسی یک فوریت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی مجلس امروز با حواشی همراه بود. طرحی که گرچه در نهایت به تصویب رسید اما بازهم برخی نمایندگان مجلس در حین بررسی آن جنجال برپا کردند. اینبار رئیس مجلس پزشکیان بود و او هم از سوی یکی از نمایندگان دیکتاتور خطاب شد.

در زمانیکه احدی آزادی خواه از موافقان این طرح اصرار به ادامه دادن اظهاراتش داشت با تذکر پزشکیان روبرو شد که خطاب به او می گفت وقتش تمام شده است اما آزادی خواه اصرار داشت همچنان از زمانش باقی مانده است.

از سوی دیگر اصرارهای ذوالنوری برای ارائه تذکر هفتادوپنجی با این جمله پزشکیان روبرو شد که « فوریت چه تذکری دارد؟، وارد نیست» او سپس از نمایندگان خواست که آرای خود درباره این یک فوریت مطرح کنند اما فریادها در صحن مجلس پایان نیافت. آنقدر که حتی ذوالنوری بر سر پزشکیان فریاد زد که شما دیکتاتور هستید. ذوالنوری حتی از پایان رأی‌گیری به جایگاه هیات‌رئیسه رفت و دقایقی با مسعود پزشکیان بحث کرد.

در همین حین ازادی خواه که به سمت هیات رئیسه رفته بود فریادزنان به پزشکیان گفت که وقت ما را گرفتید و نگذاشتید که حرف بزنم، که پزشکیان به او گفت وقت را نگاه کن بعد تذکر بده، تخلف را شما می کنید که اضافه حرف می زنید، بنشین سرجایت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا