یزدفردا :خبر های رسیده به یزدفردا از درگیری سعید مرتضوی به هنگام ورود در فرودگاه یزد حکایت دارد.
به گزارش خبر نگار یزدفردا"(قاضی سابق )سعید مرتضوی که دیروز خبر ازادیش در رسانه های داخلی و خارجی  منتشر شده شده بود صبح امروز به همراه تعدادی همراه  با پرواز شماره ۶۹۵۰  از مقصد تهران برای حضور در مراسم سوگواری سرور‌و سالار شهیدان در شهرستان زادگاهش تفت  وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد  شد.

قرائن حکایت از این دارد پس از حضور در سالن فرودگاه یکی از مسافرین مطالبی  را به وی نسبت داد و البته با صدای بلند در گفتگو با  همسرش ...... که با واکنش تند و درگیری وی که شامل  حرکت به سمت گوینده مطلب و برخورد لفظی و تا حدودی فیزیکی  با او شد .......

همین گزارش حکایت از این دارد که با پا در میانی بقیه مسافرین ختم به خیر شد .کار به شکایت و کلانتری فرودگاه نکشیده است.

 

در خبرها ی دیروز داشتیم سعید مرتضوی از زندان آزاد شد.

 

وکیل جمعی از شکات پرونده تأمین اجتماعی در صفحه شخصی اینستاگرام خود مدعی شد  مدیر اسبق سازمان تأمین اجتماعی با وجود اجرا نشدن بخشی از مجازاتش از زندان آزاد شد.

 

آنا نوشت :مصطفی ترک همدانی وکیل جمعی از شکات پرونده تأمین اجتماعی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: مدیر اسبق سازمان تأمین اجتماعی از زندان آزاد شد اما بخشی از مجازات او اجرا نشده است.

سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در دو پرونده مطرح با عنوان کهریزک و تأمین اجتماعی دارای اتهامات متعددی بود. وی در بخش حادثه کهریزک پیرامون قتل‌هایی دارای شکات خصوصی بود که دادگاه قتل عمد تشخیص داد و مباشرین را محکوم کرد، اما چون رضایت دادند، قصاص انجام نشد و از باب جنبه عمومی تحمل کیفر کردند.

مرتضوی در این پرونده به معاونت در قتل عمد متهم شد و نهایتاً دادگاه بدوی وی را به ۵ سال حبس محکوم کرد و شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر به‌دلیل اظهار ندامت وی، حکم حبس را به دو سال تقلیل داد.

گفتنی است سعید مرتضوی به دو سال حبس قطعی محکوم شده بود، یک‌شنبه دوم اردیبهشت ماه سال ۹۷ توسط مأمورین پلیس دستگیر و  جهت تحمل محکومیت حبس به زندان اوین تحویل شده بود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا