یزدفردا: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب ادامه داد: "فاطمه پیری" دانش آموز سال سوم رشته علوم انسانی بود که در کنکور سراسری امسال در رشته علوم انسانی آزمون داده بود.رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب از جان باختن یکی از کنکوری‌های این شهرستان حین انتخاب رشته خبر داد.

عطاالله پرویز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از داوطلبان آزمون سراسری این شهرستان که حائز رتبه نسبتا خوبی هم در آزمون سراسری شده بود، روزگذشته(22 مرداد) حین انتخاب رشته در یکی از دفاتر اینترنتی تعیین رشته شهر گیلانغرب جان خود را از دست داد.

پرویز اضافه کرد: این داوطلب خانم حین انتخاب رشته دچار ایست قلبی شده و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب ادامه داد: "فاطمه پیری" دانش آموز سال سوم رشته علوم انسانی بود که در کنکور سراسری امسال در رشته علوم انسانی آزمون داده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه به احتمال زیاد اضطراب ناشی از انتخاب رشته آزمون سراسری در جان باختن این داوطلب جوان اثرگذار بوده، از داوطلبان کنکوری خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.

پرویز با بیان اینکه قبولی در آزمون سراسری تنها یکی از راه های موفقیت فرد در زندگی است، به خانواده‌های کنکوری‌ها توصیه کرد: از فرزندانشان انتظارات بی جا نداشته باشند و آنها را تحت فشار نگذرانند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا