یزدفردا:سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به حقوق‌های مدیران رده بالای شهرداری در سامانه شفافیت، واکنش نشان داد.

یزدفردا:

حامد مظاهریان (معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهردار تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درباره بارگذاری حقوق مدیران در سامانه شفافیت گفت: سامانه شفافیت با هدف افزایش آگاهی مردم از عملکرد شهرداری تهران راه‌اندازی شده است. این اقدام مناسب در مقایسه با گذشته قابل تصور نیست و این گونه اطلاعات محرمانه بود و اگر از مدیری در رابطه با حقوق و میزان دریافتی‌اش سوال می‌شد، آن را پرسشی غیرعادی تلقی می‌کرد.

وی افزود: در حالی که اینگونه از اطلاعات باید در جایی ذکر می‌شد تا در اختیار عموم قرار می‌گرفت که خوشبختانه اکنون با سامانه شفافیت این امر محقق شده است،‌ اما درباره میزان دقیق‌بودن این اطلاعات لازم است، در معاونت منابع انسانی به آن رسیدگی شود و موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد که این امر در اداره کل منابع انسانی انجام خواهد گرفت.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره بارگذاری غیرواقعی حقوق مدیران در این سامانه گفت: حدود هفت ماه پیش،‌ قبل از اینکه در سمت معاونت در شهرداری مشغول به کار شوم،‌ این سامانه را مرور کردم و حقوق مدیران تا سقف 9 میلیون تومان در آن درج شده بود. مدیر رده بالایی حقوق دو و نیم میلیونی نخواهد گرفت و در روزهای آینده این مساله پیگیری خواهد شد. 

وی درباره شیوه مدیریت دو معاونت ادغام شده، اظهار داشت: اولویت اول شناخت واقعی از توانایی نیروهای شاغل در این دو معاونت است و مشورت‌هایی با اساتید در برخی حوزه‌ها خواهم داشت و استفاده از مشاوران را به نیروهای داخلی شهرداری محدود نخواهم کرد. 

مظاهریان در ادامه گفت: به بیش از یک مشاور احتیاج دارم و هیچ محدودیتی در مشورت گرفتن از کسی قائل نیستم. گروه بزرگی از متخصصان باید مورد مشورت مدیریت شهری قرار گیرند و این مزیت بزرگی است زیرا در انتها منفعت آن به مجموعه شهر، مردم و شهرداری خواهد رسید. 

معاون شهردار تهران در پایان نیز از خبرنگاران خواست، اگر انتقاد یا پیشنهادی برای بهتر شدن این دو معاونت دارند، حتما به وی انتقال دهند.


منبع : دنیای اقتصاد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا