یزدفردا :مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از میان شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی ۴۰۰۰ نفر به صورت پیمانی و در چهار رشته شغلی استخدام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، عباس کرکه ‌آبادی پس از پایان برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی گفت: برنامه‌ریزی دقیق، نظم و دقت در امور؛ تعهد و مسئولیت‌پذیری عزیزان در مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برای برگزاری سالم و سلامت را می‌توانم از جمله ویژگی‌های این آزمون نام ببرم.

وی افزود: ۱۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شرکت کرده‌اند و قرار است ۴۰۰۰ نفر در چهار عنوان رشته شغلی آتش‌نشان، کاردان آتش‌نشان، کارشناس آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان به صورت پیمانی استخدام شوند.

مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: به منظور تقویت شهرداری ها در امور اصلی و تخصصی آن‌ها در حوزه‌های مختلف نظیر شهرسازی و معماری، احصای نیازهای ضروری و اخذ سهمیه‌ استخدامی برای برگزاری آزمون استخدامی آنان را در دستور کار داریم که نتایج آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کرکه‌آبادی در پاسخ به سوالی درباره نبودن سهمیه‌ای برای شهر تهران در این آزمون گفت: شهر تهران راسا به صورت اختصاصی آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی را برگزار کرده بود و در صورت نیاز، با هماهنگی سازمان اداری استخدامی راسا اقدام خواهد کرد.

وی در پایان درباره آزمون برگزار شده گفت: برگزاری آزمون بسیار خوب بود. لازم می‌دانم از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری آزمون تشکر کنم و امیدوارم بعد از اعلام سه برابر ظرفیت هر چه سریعتر نسبت به برگزاری آزمون عملی اقدام شود و شاهد جذب پذیرفته‌شدگان در سراسر کشور باشیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی به صورت همزمان از ساعت ۹ صبح امروز(۱۸ مرداد) در ۹۸ حوزه آزمون برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا