یزدفردا:با حضور وزیر کشور در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت ساختمان، تمبر اختصاصی نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان رونمایی و آیین تجلیل از برترین‌های صنعت ساختمان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از  وزارت کشور؛ دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور عصر روز چهارشنبه ۹ مرداد ماه ضمن بازدید از برخی غرفه های نمایشگاه صنعت ساختمان، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه شرکت کرد.
با حضور وزیر کشور در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت ساختمان، تمبر اختصاصی نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان رونمایی و آیین تجلیل از برترین‌های صنعت ساختمان برگزار شد.
وزیر کشور در حاشیه اختتامیه این نمایشگاه گفت: تولیدات و محصولات این حوزه بسیار خوب و شکیل هستند. اگر بتوانند هم افزایش تولیدات و هم افزایش کیفیت محصولات را داشته باشند، می توانیم با رعایت استاندارد های بین المللی وارد بازارهای بیشتری شویم.
دکتر رحمانی فضلی در ادامه ضمن تاکید بر نقش اتاق تعاون در تسهیل کار تولیدکنندگان این عرصه، گفت: این اتاق در هماهنگی و همچنین تسهیل در تولید و صادرات این محصولات نقش بسزایی دارد.
گفتنی است؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان از ۶ تا ۹ مرداد ماه به همت اتاق تعاون در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا