«سینا حجازی»، فرزند صدرالدین حجازی، بازیگر پیشکسوتت سینما و تلویزیون ایران با آثار موسیقی چون «لیلی» و «دیدی داری» که در فضایی خاص و جدید ارائه و منتشر شدند، توانست قشر وسیعی از مخاطبان را به سمت آثارش بیاورد.
خواننده پاپ که نخستین تجربه سینمایی خود را در فیلم فرزاد موتمن تجربه خواهد کرد، در نخستین روز از فیلمبرداری این فیلم در یکی از کافه‌های تهران، مورد توجه رسانه‌ها و دوستدارانش بود و حضور هواداران این خواننده در محل فیلمبرداری «سراسر شب» حواشی مختلفی را به دنبال داشت.
 
به گزارش خبرآنلاین، «سراسر شب» به تهيه كنندگي جواد نوروز بيگی و كارگردانی فرزاد موتمن استارت فیلمبرداری را از 12 مهر زده است و حضور سينا حجازی خواننده مطرح موسيقی كشور  در اين  پروژه سينمايی سروصدای زيادی را در پی داشته است.
 
الناز شاکردوست، امیر جعفری، مهدی سلطانی سروستانی و آزاده صمدی در اين فيلم سينمايی در نقش‌های متفاوتی ظاهر شده‌اند.
 
90 درصد از این فیلم در شب فیلمبرداری می‌شود و تقریبا همه لوکیشن‌های فیلم در تهران است.
 
فیلم «سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر است و در خلاصه داستانش آمده: «مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سوالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این ميان...»
 
«سینا حجازی»، فرزند صدرالدین حجازی، بازیگر پیشکسوتت سینما و تلویزیون ایران با آثار موسیقی چون «لیلی» و «دیدی داری» که در فضایی خاص و جدید ارائه و منتشر شدند، توانست قشر وسیعی از مخاطبان را به سمت آثارش بیاورد.

(عکس) گریم متفاوت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست تصویر تازه ای را از گریم متفاوتش در فیلم «خفه‌گی» در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

الناز شاکردوست در این فیلم نقش شخصیتی به نام صحرا را بازی کرده است.

شاکردوست درباره صحرا نوشت: «صحرا لطفاً مرا ترك كن و برو. فيلمبردارى خيلى وقت است تمام شده «خفه‌گى» به پايان رسيده و تو بايد بروى‌، دلم مى‌خواهد حتى در خواب‌هايم ديگر نبينمت، من به تو اجازه تسخير دادم و تو جان مرا ربودى آنچنان كه اجازه ندادى حتى هنر مرا ببينند ديگر بس است، هم اكنون به تو دستور مى‌دهم كه براى هميشه بروى و به زندگى‌ات در همان فيلم سياه و سفيد ادامه دهى‌، احتمالاً دلم برايت تنگ خواهد شد ولى ديگر برنگرد ،سفرت بسلامت‌.»

(عکس) گریم متفاوت الناز شاکردوست  
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
نشست خبری «خفه‌گی» با صحبت‌های بغض‌آلود الناز شاکر‌دوست در باره دو سال دوری از سینما و تاکید فریدون جیرانی بر این‌که از اول می‌دانسته است این فیلم با بیننده عام ارتباط برقرار نمی‌کند، برگزار شد.
 
به گزارش خبرآنلاین، شامگاه یک‌شنبه 17 بهمن، نشست خبری فیلم «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.
 
این نشست پرسش و پاسخ با حضور فریدون جیرانی (کارگردان)، الناز شاکردوست، ماهایا پطروسیان و پردیس احمدیه (بازیگران)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، کارن همایون‌فر (آهنگساز)، حسین نصراللهی (طراح صحنه) و ایمان امیدواری (طراح گریم) با اجرای محمود گبرلو در برج میلاد برگزار شد. 
  
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
فریدون جیرانی در ابتدای نشست با اشاره به اینکه کنار محمود گبرلو نشسته است، به شوخی گفت: «جالب است دو نفر کنار هم نشسته‌ایم که برنامه «هفت» را اجرا می‌کرده‌ایم و «هفتی» هستیم.»
 
در ادامه جیرانی درباره حال و هوای فیلم سینمایی «خفه گی» توضیح داد: «وقتی این فیلمنامه را نوشتم و لحن آن را انتخاب کردم، می‌دانستم که باید مشابه لحن سرد فیلم‌های فرانسوی باشد.»
 
او ادامه داد: «از ابتدا احتمال دادم که این فیلم با بیننده عام ارتباط برقرار نکند اما می‌خواستم این تحربه را داشته باشم.»
 
این کارگردان با اشاره به این‌که سلامی به عنوان فیلمبردار و نصراللهی به عنوان طراح دکور برای شکل دادن به فضای این فیلم تلاش زیادی کرده‌اند، افزود: «من بی‌زمانی و بی‌مکانی صحنه برایم مهم بود که فضایی جنایی در زیر سقف‌ها اتفاق بیفتد، نمی‌خواستم شهر دیده و صدای آن شنیده شود، جنایت در جاده هم در زیر سقف ماشین اتفاق افتاد.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
جیرانی تاکید کرد: «من تجربه شکست خورده «پارک وی» را داشتم و برای همین وقتی این جنایی را می‌خواستم بسازم، فکر کردم تنها ریتمی که می‌توانم برای آن انتخاب کنم، ریتم کند است.»
 
او در مورد سیاه و سفید بودن این فیلم هم توضیح داد: «سیاه و سفید بودن فیلم پیشنهاد مشترک من و مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری بود، وی بسیار به درست درآمدن فضای فیلم کمک کرد.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
در همین راستا، مسعود سلامی، مدیر فیلمبرداری «خفه‌گی» در سخنانی کوتاه گفت: «این فیلم دومین همکاریم با آقای جیرانی است و در این دو کار به اندازه چهار سال دانشگاه آموختم.»
 
او ادامه داد: «این تنها کاری بود که هر شب دکوپاژ روز بعد را در تلگرام دریافت می‌کردم و با توجه به اینکه از همان ابتدا می‌دانستیم قرار است فیلمی سیاه سفید داشته باشیم، تکلیف‌مان در فیلمبرداری روشن بود.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
کارن همایون‌فر، آهنگساز فیلم هم در رابطه با همکاری‌اش با جیرانی در این فیلم گفت: « من و کارگردان «خفه‌گی» به واسطه همکاری‌های قبلی، یکدیگر را خوب درک می‌کردیم و وقتی بخش‌هایی از فیلم را هم دیدم، دیگر می‌دانستم چه چیزی برای آن لازم است. من هم به عنوان آهنگساز از این مقدار فیلم اجتماعی در سینما خسته شده‌ام و از نظر من «خفه‌گی»خود سینماست.
 
در ادامه نشست، نوبت به الناز شاکردوست رسید و او با اشاره به این‌که هیجان زده است و مدتی با شخصیت صحرا زندگی کرده، تاکید کرد دوست دارد هرچه زودتر نظرات منتقدان و خبرنگاران را بشنود.
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
او در واکنش به خبرنگاری که بازی او در این فیلم را متفاوت توصیف کرد، پاسخ داد: «من از شنیدن کلمه متفاوت برای بازی‌ام خیلی خوشحال شدم. بیشتر از دو سال است که هیچ فیلمی بازی نکرده‌ام، این دو سال شاید در کلام ساده باشد اما برای بازیگری که کارش را دوست دارد، سخت است.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
این بازیگر با صدایی گرفته و همراه با بغض تاکید کرد: «من یک تجربه مرگ را پشت سر گذاشته‌ام و از جمله بنده‌هایی هستم که خدا زندگی دوباره به او داده است. بعد از این تجربه تلخ، به سفر رفتم و سفر نخست را از درون خود آغاز کردم تا خودم را پیدا کنم.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
شاکردوست ادامه داد: «نقش صحرا را دوست داشتم زیرا می‌خواستم ‌نقشی بازی کنم که هیچ وجه اشتراکی با الناز شاکردوست شناخته شده نداشته باشد، من برای پیدا کردن صحرا، مجبور به کنکاش روحی و درونی بودم.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
ماهایا پطروسیان، دیگر بازیگر زن این فیلم‌ هم با اشاره به این‌که بعد از دو سال که ‌کاری انجام نداده، در این فیلم بازی کرده است، «خفه گی» را فیلمی آبرومند، متفاوت و سینمایی دانست.
 
او افزود: «از بازی خودم راضی نیستم، من معمولا از خودم در فیلم‌ها راضی نیستم اما بازی دوستان در این فیلم عالی بود.»
 
الناز شاکردوست با بغض از تجربه مرگ گفت
 
ایمان امیدواری، چهره‌پرداز «خفه‌گی» هم با اشاره به سیاه و سفید بودن فیلم، گفت: «این سبک فیلم‌های سختی‌های خودش را دارد که اولین تجربه من در این زمینه هم محسوب می‌شد.»
 
*عکاس: مهدی نصیری/ ایلنا

الناز شاکردوست اولین خریدار حراج تهران

- ۰۸ خرداد ۱۳۹۵

حراج تهران با خرید اولین اثر توسط الناز شاکر دوست آغاز شد. تابلوی سهراب سپهری با مبلغ سه میلیارد تومان بفروش رفت و اثر نقاشی رنگ و روغن روی بوم وی نیز با مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان فروخته شد.
 
به گزارش فارس، حراج تهران با حضور چهره هایی از جمله علی جنتی، علی مرادخانی علیرضا سمیع آذر، محمد بهشتی و علی دایی و با خرید اولین اثر توسط الناز شاکر دوست آغاز شد. 
 
در حراج تهران اثر نقاشی رنگ روغن روی بوم «طبیعت بی جان» بهمن محصص با مبلغ 850میلیون تومان به فروش رسید و تابلوی «تعالی» استاد فرشچیان نیز با مبلغ یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان بفروش رسیده است.
 
تابلوی سهراب سپهری با مبلغ سه میلیارد تومان بفروش رفت و اثر نقاشی رنگ و روغن روی بوم وی نیز با مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان فروخته شد.
 
اثر منیر فرمانفرمائیان نیز در پنجمین حراج تهران نهصد میلیون تومان فروخته شد و «رقص آبی» محمد احصایی یک میلیارد فروش رفت.
 
اثر زنده رودی یک میلیارد و نقاشی رنگ روغن روی بوم با قیمت یک میلیارد و چهارصد و هفتاد میلیون فروخته شد.

الناز شاکردوست از لندن درباره اجرای برجام نوشت

- ۲۷ دی ۱۳۹۴
الناز شاکردوست اجرایی شدن برجام را به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، بازیگر «رسوایی» در این باره در اینستاگرام نوشت : «تبريك ميگم به مردم ايران بابت سكوت و نجابتِ ده سال از بهترين سالهاى عمرشان ، تبريك به ما ملت صبور بابت استقامت در برابر قيمتهاى نجومى و اقتدار در برابر تحريم آنچه حق ساده زندگيمان بود مباركمان باشد فرجـام اين بـرجــام!»
 

یک بازیگر زن ایرانی با دو میلیون فالوئر در اینستاگرام

 ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
بالاخره یک بازیگر ایرانی توانست به رکورد 2 میلیون فالوئر در اینستاگرام دست پیدا کرد. نکته جالب آنکه این بازیگر سینما و تلویزیون ایران جزو سوپراستارهای سینما محسوب نمی‌شود و همچنین مدتی است که کار پرمخاطبی را در دست اجرا نداشته است.

به گزارش کافه‌سینما، بهنوش بختیاری بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران، دیروز توانست زودتر از دیگر هنرمندان و حتی ورزشکاران ایرانی به دو میلیون فالوئر دست پیدا کند تا عنوان اولین ایرانی با دو میلیون فالوئر را به خود اختصاص دهد. الناز شاکردوست با 1.9 میلیون فالوئر، مهناز افشار 1.8 میلیون فالوئر و امیر تتلو با 1.7 میلیون فالوئر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بختیاری در همین رابطه در اینستاگرامش نوشت:
«ما دومیلیون نفرشدیم..اولین دومیلیونی ایران شدیم...فدای همتون...ازفالورهای عزیزم تشکرمیکنم که با خوب وبد من کنار اومدن..ازینکه این حقیرو قابل دونستید وهمراهیم کردید ممنونم..ما میتونیم با اتحادمون کلی کار مفید برای جامعه انجام بدیم..اگه دست همو بگیریم میتونیم کمک بزرگی به بالاتر رفتن فرهنگ کشورمون کنیم....خیلی وقتا کارام زیاد بود ولی به عشق شما پست میذاشتم که احساس صمیمیت بیشتری باهم داشته باشیم..چندین بار در اوج فشارهای روحی تصمیم به ترک شمارو داشتم اما خدا شاهده به عشق شما ایستادم وشکر که با حمایت همدیگه تا اینجا موندیم..فکر کنم اولین دومیلیونی ایران باشم واین فقط وفقط لطف خداست وشما..بین من وخدا..بین من وشما رابطه ای هست که خیلیا شاید ندونن..شاید باورش سخت باشه وشبیه زبون بازی باشه اما به امیرالمومنین من شما ومردم کشورم رو از ته ته دل وبا اعماق وجودم دوست دارم..هرچند گاهی بی مهری هم میبینم..اما میبخشم و با کینه زندگی نمیکنم...شلوپلتونم عشقولیاااا..دوستون دارم..سربازتونم..خاک پاتونم..کوچیکتونم..دست خدا وعلی به همراه شما....یاحق..یاعلی»
 
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳
فرارو-الناز شاکردوست که این روزها در ایتالیا به سر می برد عکس هایی از سفرش به ونیز را در اینستاگرامش منتشر کرد.
 
الناز شاکردوست بازیگر سینما که سال گذشته به دلیل بازی در فیلم رسوایی که پر فروش ترین فیلم سال 92 بود توانست عنوان سودآورترین بازیگر زن را به دست آورد در سفری تفریحی به ایتالیا رفته است.
 
او سال گذشته در دو فیلم «رسوایی» و «بوی گندم» ایفای نقش کرد که در مجموع هفت میلیارد و 187 میلیون تومان فروش داشت با این حال وی در سال 93 بدل به یکی از بازیگران کم کار سینما شد. 
 
این بازیگر سینما در روزهای اخیر عکس های متعددی از گشت و گذار در ایتالیا و ونیز منتشر کرد که با واکنش های مختلفی اعم از تعریف و تمجید تا انتقاد به خاطر رعایت نکردن برخی شئونات مواجه شد. این عکس ها را در زیر می بینید.
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
(تصاویر) الناز شاکردوست در ایتالیا
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا