در میان آثار تازه اکران شده فیلم «زرد» موفق شد نظر مخاطبان را به خود جلب کند و در تهران با اقبال مواجه شود.

 

در میان آثار تازه اکران شده فیلم «زرد» موفق شد نظر مخاطبان را به خود جلب کند و در تهران با اقبال مواجه شود.
 
به گزارش فارس در هفته اخیر 4 فیلم سینمایی به اکران اضافه شد که در میان آثار یک فیلم با موضوع کودک و نوجوان هم دیده می‌شود که سینماگران کودک امید دارند این روند ادامه داشته و آثار مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
 
احمد مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش آثار این دفتر گفت: فیلم «نگار» با فروش 1 میلیارد و 313 میلیون تومان در تهران و رقم 700 میلیون تومان در شهرستان‌ها به فروش 2 میلیارد و 13 میلیون تومان رسید
 
وی ادامه داد: فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در تهران به فروش 663 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 152 میلیون تومان رسید و فروش کل فیلم به مبلغ 815 میلیون تومان رسید
 
حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فیلم اکسیدان گفت: فیلم در پردیس کورش و مگامال به صورت کامل سانس دارد و در 10 سالن از جمله سمرقند، زندگی، مرکزی، سروش، تیراژه و... در سانس‌های فوق‌العاده به نمایش در می‌آید. هم‌اینک فروش فیلم به رقم 10 میلیارد و 900 میلیون رسیده است.
 
غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش «قهرمانان کوچک» گفت: فیلم در تهران و چند سالن در شهرستان به نمایش در آمده و فروش فیلم در تهران به رقم 24 میلیون تومان رسیده است.
 
علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های دفتر گفت: فیلم «زرد» در تهران با اقبال مواجه شد و طی دو روز فروش فیلم به رقم 235 میلیون تومان رسید. فیلم «مالاریا» هم در تهران به فروش 43 میلیون تومان رسید.
 
وی ادامه داد: فیلم «تابستان داغ» به فروش 1 میلیارد و 330 میلیون تومان رسید. فیلم «سارا و آیدا» به فروش 2 میلیارد و 890 میلیون تومان رسید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا