نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بنده به دنبال ایجاد تشنج در کشور نبودم، گفت: به ساختارهای نظام پایبند هستم.

به گزارش یزد فردا ، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آذر) قوه مقننه در تذکری گفت: جلب بنده در روز یکشنبه هفته گذشته برخلاف نص صریح اصل 86 قانون اساسی و برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس بود.

وی تصریح کرد: بنده در نطق 24 آبان سال جاری خود به رئیس قوه قضائیه تهمت نزدم و تنها سؤالی از وزیر اقتصاد پرسیده‌ام که لازم است متن اظهارات بنده به صورت دقیق بررسی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده در آن نطق از وزیر اقتصاد درباره اینکه گفته بود حسابهای قوه قضائیه بر اساس موازین شرعی و قانونی افتتاح شده است، توضیح خواستم.

صادقی تصریح کرد:‌ طبق اصل 50 قانون اساسی دستگاهها باید درآمدهای حاصله را به خزانه‌داری کل کشور وازیر کنند و بنده از وزیر اقتصاد درباره اینکه حسابهای قوه قضائیه با کدام موازین شرعی و قانونی افتتاح شده است، توضیح خواستم که آیا اینها تهمت است یا درخواست؟

وی با بیان اینکه یک نماینده حق دارد از همه موارد توضیح بخواهد، گفت: آقای لاریجانی شما امروز درباره روز مجلس و شهامتهای شهید مدرس صحبت کردید اما چرا از بنده و دیگر نمایندگان حمایت نمی‌کنید؟

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روز یکشنبه گذشته همچون دزدان و آدم‌ربایان در جلوی بنده کمین کرده بودند که مرا شبانه به دادستانی ببرند، گفت: چرا از بنده دفاع نمی‌کنید؟ چرا از مجلس دفاع نمی‌کنید؟ چرا ساکت هستید؟

صادقی با بیان اینکه بنده به دنبال ایجاد تشنج در کشور نبودم، ادامه داد: اگر به دنبال ناآرامی بودم خودم روز سه‌شنبه به دادسرا نمی‌رفتم چون به ساختارهای نظام پایبند هستم.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی رفتار ساختارشکنانه کرده است و با حکم یک دادستان نابخرد یک نماینده مجلس را جلب می‌کنند که این جامعه را به تشنج می‌کشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا