رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: به اعتقاد من فدراسیون باید به بحث تعامل کی‌روش با مربیان باشگاه‌ها ورود کند.
به گزارش یزد فردا ، غلامرضا بهروان در حاشیه کلاس‌های TMS اظهار داشت: همانطور که خودتان دیدید نمایندگان دو باشگاه غایب بودند و بهتر است از حامد مومنی سوال کنید که چرا آنها نیامدند. ما باید خودمان را موظف کنیم که به قوانین اشراف داشته باشیم. 
وی افزود: باشگاه‌ها باید این گونه قوانین را جدی بگیرند چون در بین صحبت‌های تاج این موضوع مطرح شد که خیلی از باشگاه‌های ما در فیفا پرونده دارند. در هر صورت نمایندگانی که به تهران آمدند مسئولان TMS فیفا هستند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به مالیات‌ها هم ربط دارد یا خیر؟ گفت: این نفرات از فیفا برای چگونگی صدور آی تی سی و همچنین شناسایی بازیکنان آماتور و حرفه‌ای توسط باشگاه‌ها صحبت کردند. مالیات یک بحث داخلی است که متاسفانه در سال‌های قبل این بحث به وجود آمده بود که باشگاه موظف است مالیات بازیکن را بدهد. 
بهروان در خصوص اینکه ظاهرا تاج در جلسه به 6 بازیکن خارجی در فوتبال ایران که مشکلاتی را برای باشگاه‌ها ایجاد کردند که تعدادی از آنها مربوط به تراکتورسازی است، گفت: اسامی به ما اعلام نشده ولی باید نام نفرات در اختیار ما قرار بگیرد تا آنها را تایید کنیم. ما اگر ندانیم چگونه قرارداد ببندیم دچار مشکل می‌شویم. تاج در جلسه مثال خوبی زد و گفت اینجا بهشت وکلایی است که برای پیگیری وضعیت بازیکنان خارجی می‌آیند. آنها بلافاصله وارد بحث بازیکنان خارجی می‌شوند و به فیفا می‌روند و از طرف بازیکن اقامه دعوی می‌کنند. شما می‌دانید هر بازیکن خارجی به ایران آمده ما بعد از جدایی‌اش دچار مشکل شده‌ایم. 
به گزارش فارس، خبرنگاری در خصوص بحث بازنشسته‌ها در سازمان لیگ سوال کرد که بهروان گفت: من خودم بازنشسته هستم و کارهای اداری نیمه‌تمام را انجام می‌دهم چون مسئول مسابقاتم و البته این را هم بگویم که به فوتبال خیلی تعهد دارم. 
بهروان در خصوص گلایه‌های خبرنگاران مبنی براینکه جلسه امروز پشت درهای بسته و بدون حضور آنها برگزار شد، گفت: قدم شما روی سر من و هر سوالی دارید بپرسید من مدیر کلاس نبودم ولی باید این را بدانید صدور آی تی سی به باشگاه‌ها ربط پیدا می‌کند و نمایندگان باشگاه‌ها باید بدانند با چه بازیکنانی نباید قرارداد ببندند. 
وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا محمدرضا کسرایی در سازمان لیگ تخلفاتی کرده است، گفت: به نظر من خیلی از مشکلات مربوط به باشگاه‌ها است. کسانی که می‌گویند کسرایی تخلف کرده خودشان به روز نیستند. همین امروز هم تعدادی از آقایان در جلسه حضور نداشتند. 
بهروان در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای عدم تداخل برنامه‌های تیم ملی با باشگاه‌ها دارید؟ گفت: ما سال گذشته برنامه کی‌روش را گرفتیم و همه برنامه‌ها و اردوهای او را به AFC و فیفا منتقل کردیم. من هم می‌گویم ساز و کاری تعریف شود تا ارتباط کی‌روش با مربیان باشگاه‌ها قطع نشود. من می‌گویم وقتی بازیکن از باشگاهش حقوق می‌‌گیرد نسبت به آن دین دارد بنابراین باید فدراسیون به بحث تعامل کی‌روش با مربیان باشگاه‌ها ورود کند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا