یزدفردا" مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران گفت که برنامه این شرکت در سال جاری تولید 30 هزار دستگاه خودروی پژو پارس و پژو پارس ای ال ایکس است .

سید امید حسینی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این شرکت هم اکنون روزانه 120 دستگاه از این دو نوع خودرو را تولید می کند.
کارخانه ایران خودروی مازندران که در شهرک صنعتی ' رجه ' در شهرستان بابل واقع است ، سال 89 آغاز به کار کرد.
این کارخانه بر اساس اعلام مدیران آن از آغاز فعالیت تاکنون بیش از یکصد هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کرد.
مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران افزایش تولید را از برنامه های ثابت این کارخانه اعلام کرد و گفت که سال گذشته بر اساس همین برنامه 24 هزار و 850 دستگاه خودرو تولید و روانه بازار شد. 
وی افزود : شرکت همچنین تاکنون برای 300 برای به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است که به طور تقریبی بیش از 99 درصد آنان بومی منطقه هستند.
** جاده ناهموار برای شرکت فاقد سند 
حسینی نژاد مهم ترین چالش پیش روی شرکت ایران خودروی مازندران را ناهموار بودن جاده های مواصلاتی به شرکت برشمرد و گفت : متاسفانه در روزهای تعطیل با ترافیک های سنگین مواجه هستیم لذا تردد تریلی ها برای خروج تولیدات با مشکل جدی مواجه می شود که امیدواریم با بهره برداری کمربندی جنوبی بابل بخشی از این مشکلات مرتفع شود.
وی افزود : بعد از گذشت 6 سال هنوز سند مالکیت برای شرکت ایران خودروی مازندران صادر نشده است که امیدواریم با پیگیری های مسئولان این امر محقق شود.
مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران گفت : برای اینکه یک شرکت بتواند موفق عمل کند زیرساخت های آن از قبیل اینترنت ، آب و نیازمندی های دیگر باید تامین باشد که فقدان اینترنت و مشکل آب هم در این شرکت می تواند از جمله چالش ها باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا