شرایط فروش فوری محصولات ایران‌ خودرو منتشر شد

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری آذر ماه ۹۴ به شرح جدول پیوست از روز یک شنبه یکم آذرماه و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

به گزارش اخبار خودرو ،به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری آذر ماه ۹۴ به شرح جدول پیوست از روز یک شنبه یکم آذرماه و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

نکته مھم:

تمام برنامه فروش ھای از محل کارخانه امکان رزرو خودروھای امانی آن نمایندگی را نیز دارد.
زمان فعال سازی بخشنامه ذیل ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه مورخ ۹۴/۰۹/۰۱ می باشد :

 

wji81qjo6xud5d2nq05.png

تولیدکنندگان مراقب قطعات چینی باشند

معاون فروش شرکت دیناپارت گفت: در نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، شرکت‌های کره‌ای و آلمانی در کنار شرکت‌های ایرانی حضور خوبی داشتند.

 

به گزارش  ایسنا ،معاون فروش شرکت دیناپارت گفت: در نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، شرکت‌های کره‌ای و آلمانی در کنار شرکت‌های ایرانی حضور خوبی داشتند.

محمد قصاب دیزجی گفت: کیفیت ضعیف برخی از تولیدات، با استفاده از قطعات چینی در صنعت خودروسازی داخلی، سبب افت این صنعت می‌شود و تولیدکنندگان باید مراقب قطعات چینی باشند.

دیناپارت درسال ۹۲ موفق به اخذ گواهینامه گواهینامه ISO9001:2008 از شرکت IMQ ایتالیا شد.

شرکت بازرگانی دیناپارت، فعالیت خود را در زمینه بازرگانی قطعات خودرو از ۲۵ سال پیش آغاز کرده‌ و کار تهیه و توزیع قطعات یدکی محصولات ایران‌ خودرو و سایپا را به عهده دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا