ر دومین قسمت سریال «تنهایی لیلا» بازیگر جدیدی در نقش سمانه (دختر عموی لیلا) ظاهر شد که شاید چهره‌اش آشنا نباشد اما نامش را پیش از این بارها به مناسبتی دیگر شنیده بودیم.

 

ساناز نوروززاده همسر زنده یاد پیمان ابدی. او که ترجیح داد تا پایان پرونده ماجرای مرگ پیمان ابدی و فروکش کردن حاشیه‌ها وارد این عرصه نشود و اخیراً خبر آغاز فعالیت بازیگریش شنیده شد، حالا با بازی در یکی از نقش‌های اصلی سریال «تنهایی لیلا» رسما به جمع بازیگران سینما و تلویزیون پیوسته است.

سریال تنهایی لیلا ساخته محمدحسین لطفی و با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که هرشب ساعت ٢١ از شبکه ٣
سیما پخش میشود و بازیگرانی مثل مینا ساداتی، بهروز شعیبی، حسن جوهرچی،  سام قریبیان، حسن پورشیرازی، اکبر زنجانپور، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، اندیشه فولادوند در آن بازی دارند.

 

ساناز نوروز زاده همسر مرحوم پیمان ابدی همچنین در فیلم یک استکان چای تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید کوهپایی جلوی دوربین رفت این فیلم تلاش می کند تا در لیست فیلم های اولی جشنواره فجر امسال قرار بگیرد ساناز نوروز زاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار حرفه ای سینم و تلوزیون ایران است که پس از در گذشت تلخ پیمان ابدی با حواشیزیادی دست و پنجه نرم کرد حالا او که در طراحی صحنه های اکشن فعالیت داشت توانایی خود را در مقابل دوربین محک زده و نقش اول فیلم یک استکان چای تلخ را بازی کرده ساناز نوروز زاده توانایی بازی در نقش های مختلف را دارد و امیدواریم در این حرفه بتواند ماندگار شود بیش از هر چیزی نیاز است تا فضای ایفای نقش های مختلف به او داده شود

پیمان جلالی ابدی (۱۳۵۱ تهران - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ تهران) بدل‌کار نامدار ایرانی بود که به‌خاطر فعالیت در مجموعهٔ هشدار برای کبرا ۱۱ به شهرت رسید. وی در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ در حین ایفای نقش بدل‌کاری در فیلم چشم‌های نامحسوس بر اثر حادثه، جان خود را از دست داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا