سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما نمی دانیم این جبهه چه کرده بود که عده‌ای انقدر در برابر آن کارشکنی کردند، به نظر می رسد عده‌ای از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب دردشان آمده بود که امیدواریم خدا در آنان را درمان کند.
 
به گزارش ایسنا، مرضیه وحید دستجردی طی سخنانی در هم اندیشی کمیته ملی زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به سابقه شکل گیری جمنا، اظهار کرد: پنجم دی ماه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام موجودیت کرد و با ارزش های انقلابی به میدان آمد. جبهه مردمی از میان مردم برخاسته و سابقه و شناسنامه خوبی دارد و از نیروهای متعهد برای خدمت به مردم و انقلاب تشکیل شده است.
 
وی افزود: ما سعی کردیم جبهه ای را به وجود بیاوریم که همه سلایق جریان انقلابی را در بر گیرد و از سراسر کشور نمایندگانی را نیز به مرکز دعوت کردیم که سرپرستی این جبهه را در استان ها به عهده بگیرند تا تنها عده‌ای پایتخت نشین برای کل کشور تصمیم گیری نکنند.
 
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه ما جلسات متعددی را برای تدبیر امور برگزار کردیم، گفت: ما در مجمع عمومی دوم انتخاباتی کاملا مردم سالارانه و دموکراتیک برگزار کردیم که پیش از آن در هیچ تشکل و حزبی سابقه نداشت.
 
وحید دستجردی با بیان اینکه ما باید به یک نظر واحد برسیم، گفت: آنچه که برای ما مهم است این است که جبهه مردمی حاصل سه دهه تلاش پس از انقلاب است و ماندگاری این جبهه برای ما اهمیت زیادی دارد، حال نتیجه انتخابات هرچه که باشد، باشد چرا که ما اعتقاد داریم نتیجه همان چیزی خواهد بود که خدا برای این کشور مقدر کرده است.
 
وی افزود: ما امیدواریم پیروزی را در آغوش بگیریم و هر رییس جمهوری که به روی کار بیاید این جبهه زبان مطالبات مردم از مسئولان است.
 
وحید دستجردی با تاکید بر اینکه ۲۷ قشر در جبهه مردمی نیروهای انقلاب عضو هستند، گفت: ما برای بانوان سهمیه ای را در نظر گرفته بودیم که چنانچه توسط اعضا انتخاب نشوند در شورای مرکزی قرار گیرند اما خوشبختانه خود بانوان توانستند با رای همان جبهه به شورای مرکزی راه یابند.
 
وی افزود: ما نمی دانیم این جبهه چه کرده بود که عده‌ای انقدر در برابر آن کارشکنی کردند، به نظر می رسد عده‌ای از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب دردشان آمده بود که امیدواریم خدا درد آنان را درمان کند.
 
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: درست است که کاندیداهای ما در برخی موارد اشتراک نظر داشتند اما در برخی قسمت ها به خصوص در مسایل اجرایی و سیاسی و برنامه هایشان تفاوت وجود داشت و البته اقبال مردم به آنان و نیز سبد رای شان با یکدیگر متفاوت است.
 
دستجردی با تاکید بر اینکه کاندیداهای جمنا با یکدیگر رقابتی توام با دشمنی نخواهند داشت، گفت: آنان در یک رقابت دوستانه برنامه های خود را ارائه می‌کنند و ما نظاره می کنیم که کدامشان برنامه های بهتری دارند.
 
وی افزود: البته باید گفت این رقابت یک رقابت جدی است و کاندیداهای ما کاندیداهای پوششی نیستند که مثل ساقدوش آقای داماد را همراهی کنند.
 
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه کاندیدای نهایی جمنا در روزهای منتهی به انتخابات مشخص خواهد شد، اظهار کرد: شاید ما در روز ۲۷ اردیبهشت به این نتیجه برسیم که هر دو کاندیدای ما در میدان انتخابات بمانند، شاید هم نه، اما در نهایت باید بگویم که ما مصر هستیم که این دولت باید تغییر کند.
 
دستجردی ادامه داد: همین که می بینید این همه علیه ما کارشکنی می شود به این دلیل است که کارمان را درست انجام داده ایم و هیچ نگرانی از نرسیدن به وفاق و اتحاد نداریم چرا که هر دو کاندیدای ما در سطح بالایی از شناخت وضع موجود قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه مصطفی میرسلیم معتقد است حزب موتلفه باید برای حضور وی در رقابتهای انتخاباتی تصمیم گیری کند، گفت: حزب موتلفه از ابتدا گفت که ما تصمیم مان را حزبی می گیریم و ما هم کار را به خودشان واگذار کردیم اما شاید آقای میرسلیم حرف هایی برای گفتن دارند که در صحنه مانده اند تا مشکلات مردم را به شکلی مطرح کنند.
 
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با رد احتمال کناره‌گیری یکی از کاندیداهای این جبهه در حال حاضر، به نفع دیگری، اظهار کرد: هیچ کس در حال حاضر به نفع هیچ کس کناره گیری نمی کند چرا که الحمدلله کاندیداهای جبهه مردمی هرکدام پایگاه های خود را در میان مردم دارند و حرف های خوبی هم می زنند اما در نهایت باید ببینم کدامیک اقبال بیشتری در جامعه دارند.
 
دستجردی در پایان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: برای ما جای تاسف دارد اگر تایید یا رد صلاحیت ها جنبه سیاسی و جناحی پیدا کرده باشد و امیدوارم کسانی که صلاحیت ها را بررسی کرده اند، متوجه باشند که اگر چنین موضوعی درست باشد، فردا گریبان خود آنان را خواهد گرفت و در عین حال باید منتظر از میان رفتن اعتماد مردم و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا