باهنر: احمدی نژاد تصور می‌کند با کارهای غیرمعمول می‌تواند حیات سیاسی داشته باشد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اعتقاد دارد که حضور احمدی نژاد در انتخابات ۹۶ به مصلحت نبود.
 
به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر عصر امروز (شنبه) در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: در زمینه ثبت نام آقای احمدی نژاد استدلال حضرت آقا خیلی قوی بود که اگر احمدی نژاد بیاید دو قطبی تند و خشنی ایجاد می شود که معلوم نیست بتوان قضیه را به خوبی جمع کرد. جدای از این که چرا صلاحیت احمدی نژاد احراز نشد اما حضور او در این انتخابات به مصلحت و براساس منافع ملی صلاح نبود که بحمدالله شورای نگهبان این تصمیم را گرفت.
 
وی ادامه داد: ثبت نام آقای احمدی نژاد و تعدادی از اعوان و انصار او از نکات غیر مترقبه انتخابات امسال بود. البته من در آخرین جلسه مجمع تشخیص در صحبتی که با آقای جنتی داشتم گفتم خبر ندارم اما تحلیلم این است که آقای احمدی نژاد خود ثبت نام می کند. که ایشان ناباورانه گفت آیا واقعا این چنین است؟
 
باهنر همچنین درباره آینده سیاسی احمدی نژاد گفت: آینده سیاسی او کاملا به رفتار خودش بستگی دارد. احمدی نژاد تصور می‌کند که با کارهای غیر معمول می‌تواند حیات سیاسی داشته باشد اما باید کارهای خود را مدیریت کند. او با همین ثبت نامش طیف وسیعی از طرفداران خود را از دست داد. البته من احمدی نژادیسم را قبول ندارم و نباید نگران باشیم که مثلا یک حلقه عرفان دور او شکل بگیرد. بالاخره احمدی نژاد به خاطر برخی فعالیت‌ها و حرفهایش آرای پوپولیستی داشت که اینها ایدئولوژیک به احمدی نژاد رای نمی‌دهند بلکه کسی را می‌خواهند که به محرومان برسد اما هنجارشکن هم نباشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا