یزدفردا:درپی انتشار خبر های دو معدن بزرگ در یزد بیش از دوهزار میلیارد تومان به استان و به دولت بدهی دارد/این پول کجا رفته است!! و طالبی رییس کل بازرسی استان یزد:دو معدن در یزد بیش از 1میلیارد و 600 میلیون بدهی ماالیاتی دارند و  گزارش جلسه ملاقات مردمی محمد صالح جوکار نماینده مردم ریف یزد و اشکذر با اهالی محله کوچه بیوک در یزدفردا روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان یزد با ارسال جوابیه ای به مالب انتشار یافته پاسخ داد که ضمن تشکر از آن اداره محترم جوابیه عینا منتشر می شود:

جوابیه اداره کل امور مالیاتی در پاسخ به خبر مورخ 94/04/08 در رابطه به اظهارات آقای جوکار

سایت خبری یزد فردا                                                                 "جوابیه"
 

باسلام

 

احتراماً، در پاسخ به درج خبر مورخ  08/ 04/ 94 به اطلاع میرساند که شرکت صنعتی و معدنی چادرملو بابت حق انتفاع پروانه بهره برداری سالهای 1392 و 1393 قانون بودجه ملزم به پرداخت بدهی خود به حساب درآمد عمومی دولت بوده که سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در صورت عدم پرداخت شرکت می بایست میزان بدهی قطعی شده را به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام می کرد.

که این اقدام در مهرماه 1393 جهت وصول به اداره کل امور مالیاتی استان یزد اعلام گردید

که پس از تشکیل پرونده و تکمیل مدارک در تاریخ 09/ 09/ 1393 برگ اجرایی صادر و ابلاغ گردید

که نهایتاً شرکت با مراجعه به سازمان توسعه و نوسازی معادن نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام نموده است و هیچگونه قصور و حمایتی از طرف امور مالیاتی یزد صورت نگرفته است.

 

در رابطه با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق نیز یادآوری می گردد که موضوع بدهی شرکت مذکور در اردیبهشت سال 94 به اطلاع این اداره رسیده است

و در تاریخ 22/ 02/ 94 برگ اجرایی صادر و ابلاغ شده است که شرکت با مراجعه به سازمان فوق الذکر و استمهال 2 ماهه پیگیر رفع مشکل می باشد.

ضمناً یادآوری می گردد که اداره کل امور مالیاتی استان مصمم به وصول بدهیهای مالیاتی دولت می باشد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تاکنون هیچ مغازه ای بعلت بدهی مالیاتی پلمپ نگردیده است.

 

روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان یزد

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا