کنگره بزرگداشت وحشی بافقی سال آینده در زادگاهش بافق برگزار می شود

یزدفردا:این مطلب در شورای فرهنگ عمومی بافق که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد عنوان گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ، حجت الاسلام سلیمانی در این نشست بر ضرورت تشکیل دبیرخانه و کمیته های مختلف این کنگره در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت : در امر برگزاری کنگره وحشی بافقی از تمامی ظرفیت های علمی و فرهنگی شهرستان باید به نحو مطلوبی استفاده کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بافق افزود : با تشکیل دبیرخانه و مختص شدن مسئولان کمیته های مختلف فراخوان ، زمان دقیق برگزاری کنگره وحشی بافقی اعلام خواهد شد.
ذبیح اله خواجه ای فرماندار بافق نیز در این نشست ، انسجام در امور فرهنگی را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت : برای جلوگیری از برنامه های فرهنگی مذهبی مغایر با ارزشها و عرف جامعه باید حضور شورای فرهنگی پررنگ تر باشد.
فرماندار بافق با اشاره به رویکرد فرهنگی دور سوم سفرهای هیات دولت تصریح کرد : در ستاد راهبردی برنامه های سفر هیات دولت به استان طرح های فرهنگی متنوعی از جمله برگزاری کنگره وحشی بافقی و تجلیل از فرهیختگان و بزرگان شهرستان برای تصویب در هیات دولت پیشنهاد و تدوین شده است .
در ادامه این جلسه پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن کنگره وحشی بافقی و مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان بافق تبادل نظر شد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا