سرپرست فرمانداری بافق در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج این شهرستان بر لزوم برگزاری باشکوه این برنامه ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آستانه هفته بزرگداشت بسیج جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت این هفته در شهرستان بافق با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری بافق ، جانشین ناحیه بسیج و جمعی از مسئولان و ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در این جلسه تاریخ بسیج را برگرفته از هجرت پیامبر مکرم اسلام از مکه به مدینه عنوان کرد و گفت: حرکت امام خمینی (ره) نشأت گرفته از هجرت تاریخی پیامبر در صدر اسلام می باشد و این نهضت همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی رمز موفقیت برخی از کشور های منطقه را نیز تبعیت از حرکت مردمی کشور ایران عنوان کرد و افزود: اگر در کشورهای همسایه میهن اسلامی ایران توانستند به موفقیت هایی دست پیدا کنند رمز این موفقیت ها تبعیت از حرکت کشور ایران یعنی بهره مندی از نیروهای مردمی می باشد.

سرپرست فرمانداری بافق نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج جایگاه میهن اسلامی ایران در بین کشور های جهان را مهم و موثر بر شمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت خون شهدای گرانقدر و درایت رهبر معظم انقلاب کشور ایران به عنوان یک قدرت ثابت شده تاثیر گذار ، در منطقه و جهان شناخته می شود.

محمد زاده رحمانی گفت: اقتدار کشور در بین کشورهای منطقه را باید قدردان باشیم و در هرجایگاه هستیم با تلاش و همت دین خود را به نظام ادا نماییم تا انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود حرکت کند.

وی در ادامه بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های هفته بسیج در شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: باید در اجرای برنامه ها تنوع ، رضایت مخاطبان و اثرگذاری مدنظر واقع شود و تمامی مدیران ادارات و نهاد های شهرستان همکاری و مساعدت لازم در برگزاری هرچه باشکوه مناسبت های این هفته داشته باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز دراین جلسه به بیان گزارشی از عملکرد این نهاد پرداخت و گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله سرکشی از خانواده های شهدا ،برگزاری یادواره شهدا ، اردوهای زیارتی خانواده های شهدا و بسیجیان و خانواده های بی بضاعت ،اعزام به مرقد امام و... را از جمله اقدامات ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد.

سروان جواد مسلمان در ادامه از برگزاری بیش از 30 برنامه مختلف فرهنگی در سطح اقشار گوناگون در هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری یادمان شهدا ، گردهمایی بسیجیان، برگزاری نمایشگاه های مختلف ،همایش کار آفرینی بسیجیان و... از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان بافق می باشد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا