یزدفردا:با اجرای مدیریت صحیح ذخیره سازی و طرح عملیات تعمیرات تابستانی در مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو در سال گذشته مبلغ  9 میلیارد و440  میلیون ریال  صرفه جویی اقتصادی شد.
در همایش سالانه مدیریت مصرف برق در صنایع که در سالن کنفرانس برق منطقه ای یزد برگزار شد، از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو به دلیل اجرای دقیق طرح ذخیره عملیاتی و طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی که دستآورد آن علاوه بر کمک به پایداری شبکه برق سراسری کشور، موجب صرفه جویی در هزینه های  شرکت چادرملو گردید ، با اهدای  لوح ویژه، تقدیرشد.
در این تقدیر نامه تصریح شده است، از تلاشهای ارزشمند آن شرکت که همگام و هم راستا با شرکت برق منطقه ای یزد ، راهکارهای مدیریت مصرف و کنترل پیک بار را به کار گرفته اید و گام های موثر و ماندگار برداشته اید تشکر و قدر دانی می نمائیم . تلاش خالصانه و صادقانه آن مجموعه و استمرار و پشتکارتان در بکارگیری الگو و راهکارهای مدیریت بارو انرژی، آینه وظیفه شناسی و پژواک تعهد است و درخت امیدی است که به بار می نشیند تا آینده ای روشن را برای صنعت برق استان به ارمغان آورد .
مهندس زینلی سرپرست واحد برق مجتمع چادرملو نیز در پاسخ به شیوه عملکرد این مجتمع در مدیریت انرژی گفت : با برنامه ریزی  دقیق و کارآمد از دو منظر توانستیم الگو سازی کنیم ، یکی از طریق طرح زمانبندی مناسب در برنامه تعمیرات فصلی در تابستان و دیگری کمک به پایداری شبکه از طریق طرح ذخیره عملیاتی که علاوه بر سود آوری 9 میلیارد و 440 میلیون ریالی برای شرکت  هیچگونه تعطیلی ناخواسته ای نیز بوجود نیامد.. وی تاکید کرد این برنامه منسجم و کارآمد امسال نیز به اجرا گذاشته می شود. تا بتوانیم به سهم خود گامی در جهت حفظ سرمایه های ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم . 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا