نماینده مردم اردکان ظهر امروز در سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور حضور یافت و در حاشیه این اجلاس، طی جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش، با وی دیدار و گفت و گو نمود.

نماینده مردم اردکان ظهر امروز در سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور حضور یافت و در حاشیه این اجلاس، طی جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش، با وی دیدار و گفت و گو نمود.

نماینده مردم اردکان در این جلسه گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه های آموزشی که بستر ساز تربیت نسل آینده و رقم خوردن توسعه و پیشرفت کشور می باشد، عزمی جزم دارند و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات پیش رو، به حداقل برسد.

وی در بخشی از سخنانش عنوان داشت: مسئولان در استان یزد با پیشینه و قدمت والای فرهنگی، وظیفه خویش می دانند از معلمان و آموزش و پرورش حمایت همه جانبه ای داشته باشند.

نماینده مردم اردکان با تشکر از مدیران ، معلمان و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت استان ، دانش آموزان مستعد و اولیاء متعهد آنها که افتخار 21 سال کسب بالاترین رتبه قبولی در سطح کشور را نصیب خویش کردند گفت:  لزوم حفظ شأن و شخصیت فرهنگیان و برخورد واقع بینانه با مطالبات صنفی آنها و حفظ حرمت فرهنگیان بسیار حائز اهمیت و مورد انتظار است.

"تابش" همچنین از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرد تا برای تجلیل از برترینهای کنکور و معلمان و فرهنگیان نمونه؛ و بررسی مشکلات و مسائل آموزش و پرورش به یزد و شهرستان اردکان سفر کند.

فانی: حفظ شأن و شخصیت معلمان یک امر راهبردی برای آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت به جدّ پیگیر تامین نظر فرهنگیان و بهبود وضعیت معیشتی آنهاست اضافه نمود: حفظ شأن و شخصیت معلمان یک امر راهبردی است و همه تلاش خویش را معطوف داشته ایم تا حرمت معلمان پاس داشته شود.

"علی اکبر فانی" با بیان اینکه  استان یزد در عرصه تعلیم و تربیت افتخار آفرین است و از همه فرهنگیان استان نیز صمیمانه سپاسگزارم تصریح کرد:  عنایت دولت محترم و توجه نمایندگان گرانقدر مجلس بویژه نماینده محترم اردکان نسبت به حل مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان در سطح کشور و استان قابل توجه و قدردانی است.

وی عنوان داشت:  دولت در تلاش است تا با گشایش فراهم آمده در دوران پسا تحریم، حل مشکلات آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با قبول دعوت نماینده مردم اردکان گفت: انشاءا... در آینده نزدیک برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش استان یزد و تجلیل از معلمان و فرهنگیان متعهد و دانش آموزان ساعی و مستعد استان یزد، به این استان سفر خواهم کرد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا