در سه و نیم سال گذشته 170 میلیارد تومان عوارض مختلف از صنایع دریافت و در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها برای اجرای پروژه های شهری و روستایی و رفاه حال مردم قرار گرفته است/ نخواهیم گذاشت قطار ترقی و توسعه اردکان دستخوش اتفاقات ناخوشایند شود و از حرکت باز ایستد

نماینده مردم اردکان در مراسم جشن عید سعید قربان با تبریک این عید سعید بعنوان تجلی ایثار و عبودیت و توحید ؛ همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درگذشت جمعی از حاجیان بیت الله الحرام را تسلیت گفت و عنوان داشت: یاد شهیدان سرافراز ، راست قامتان جاودانه تاریخ و امام شهیدان و زائرانی که سبکبال به آسمان پرگشودند را گرامی میدارم و علو درجات را برای آنان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

"محمدرضا تابش" همچنین آغاز سال تحصیلی جدید را به فرهنگیان و دانشگاهیان تبریک گفت و ادامه داد: از همه هنرمندان و دست اندرکاران این جشن که گل لبخند را بر لبان مردم اردکان نشاندند سپاسگزارم.

نماینده مردم اردکان گفت: نشاط اجتماعی در دنیای امروز یک ضرورت است  و  جامعه ای که می خواهد در مسیر توسعه همه جانبه گام بردارد و قله های ترقی را در سریع ترین زمان ممکن طی کند باید کارآمد، عالم، ساعی و دارای اعتماد به نفس و واجد نشاط اجتماعی باشد و قطعا جامعه افسرده و غمگین راه به جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به آیاتی از کلام وحی در خصوص اهمیت شادی و سرور در بین مومنان اضافه نمود: شادمانی و خوشحالی از عطایای الهی است و امیدوارم برنامه های شاد و فرهنگی با همت دست اندرکاران امر همچون فرهنگ و ارشاد، شهرداری و شورا تکرار شود تا مردمانی که در زندگی شهری و ماشینی هستند اوقات خوشی را داشته باشند و لبخند بر لبانشان بنشیند

نماینده مردم اردکان همچنین گفت: از حمایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای که کاری بزرگ را به سرانجام رساندند و  نشان دادند که می توان برای رسیدن به منافع مشترک، گفت و گو کرد، قدردانی می کنم و امیدوارم در دوران پسا تحریم، ضمن مراقبت از  ارزش ها و آرمان ها؛ ایران به قله های عظمت و یشرفت و توسعه برسد.

"محمدرضا تابش" در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:  اردکان در سایه فراهم شدن زیرساخت های توسعه، روی ریل ترقی و پیشرفت قرار گرفته است و  امروز شاهد اجرای پروژه های چند میلیاردی در شهرستان هستیم و همه روستاها از مواهب توسعه بهره مند هستند البته گذر از مرحله سنت به مدرنیته و طی مسیر توسعه، مضراتی نیز دارد که باید با بهره گیری از علم و دانش و برنامه ریزی ، آن را به حداقل رساند و سلامت انسانها محور و مدار قرار گیرد.

وی اضافه نمود: در سه و نیم سال گذشته 170 میلیارد تومان عوارض مختلف از صنایع دریافت و در اختیار شهرداری ها و دهیاری ها برای اجرای پروژه های شهری و روستایی و رفاه حال مردم قرار گرفته است.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه می خواهیم نام پرمحتوای "اردکان نگین کویر" را عینیت ببخشیم تاکید نمود: نخواهیم گذاشت قطار ترقی و توسعه اردکان دستخوش اتفاقات ناخوشایند شود و از حرکت باز ایستد.

جشن عید قربان با حضور هنرمندان و خواننده های مطرح کشور همچون علیرضا خمسه و مجید اخشابی و استقبال گسترده مردم در محل ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا