طبس- سرپرستی یزدفردا: دكتر "محمد علي عبدالله زاده" یکی از کاندایداهای انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان است.

دکتر عبدالله زاده در سال 1348 در خانواده اي ساده و مذهبي در شهرستان طبس متولد شد. بعد از طي مقاطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان در سال 1366 با پذيرش در دانشگاه امام صادق (ع) در رشته كارشناسي ارشد پيوسته علوم سياسي به منظور ادامه تحصيل در مقاطع دانشگاهي روانه تهران شد.

وي پس از فراغت از تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد در سال 1371 به مدت 4 سال در بخش بين الملل مجلس شوراي اسلامي مشغول به كار گرديد و همچنين از سال 1374 نيز به عنوان مشاور اجرايي با حوزه رياست سازمان صداو سيما جمهوري اسلامي ايران همكاري نمود.

در سال 1380 در مقطع دكتري رشته روابط بين الملل پذيرفته شده و از سال 1376 به مدت 6 سال نيز بعنوان رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد فردوس فعالیت نمود و پس از انتصاب به سمت رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد طبس در سال 1381 عازم اين شهرستان شده و بعنوان رئيس و عضو هيأت علمي دانشگاه در اين منطقه مشغول خدمت گرديد.

دكترعبدالله زاده از سال 1383 تا تير ماه 1385 نيز بعنوان فرماندار شهرستان طبس در جهت خدمت به اين منطقه نيز به ايفاء وظايف محوله پرداخت.

وی سابقه  11 سال خدمت در شهرستان هاي فردوس، طبس، سرايان، بشرویه تصميم به خدمتگزاري در عرصه اي به مراتب مهم تر و حساس تر گرفته و كانديداي هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شد.

كه البته پس از پايان دوران رقابت انتخاباتي مجلس هشتم از آنجا كه همواره در كانون توجه دستندكاران اجرائي و مديران ارشد كشور بوده است، در "ديوان محاسبات كشور" مشغول به خدمت شد.

دکتر "محمدعلی عبدالله زاده" که هم اینک عضو هيأت علمي دانشگاه علوم و تحقيقات تهران می باشد تا نهم تيرماه 1390 (پايان زمان استعفاي كانديداهاي مجلس نهم) بعنوان رئيس مركز آموزش و برنامه ريزي و معاونت برنامه ريزي ديوان محاسبات كشور فعاليت نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا